مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: به مناسبت هفته روستا و عشایر در استان 14 طرح هادی روستایی به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ 07 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، همزمان با اولین روز از هفته روستا و عشایر، طی مراسمی با حضور فرماندار درمیان، مدیرکل و معاون مسکن شهری بنیاد مسکن نقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی و جمعی از مسوولان استانی و محلی طرح هادی روستا‌های فیض آباد و رجنوک این شهرستان به‌بهره‌برداری رسید.

قاسم تنها، مدیرکل بنیاد مسکن استان در جمع اهالی روستای رجنوک حجم کار انجام شده در دو روستای فیض آباد و رجنوک را ۹ هزار و ۳۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت معابر با مشارکت بنیاد علوی و دهیاری‌ها اعلام کرد.

وی گفت: به مناسبت هفته روستا و عشایر ۱۴ طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد و جمعیتی بالغ برهفت هزار و ۲۰۰ نفر از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: شاخص اجرای طرح هادی در استان ۷۵/۲۷ درصد است و این در حالی‌ست که متوسط شاخص اجرای طرح هادی در کشور ۶۲ درصد است.

مهدی فرجامی فرد، فرماندار درمیان نیز در این آیین ضمن ابراز خرسندی از تغییر چهره روستا‌ها طی دوسال اخیر با اجرای طرح نهضت آسفالت معابر روستایی، مردم را به مقاوم سازی منازل فرسوده و غیر مقاوم دعوت کرد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار