کد خبر: ۱۱۳۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳ 07 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 25 04 15/07/1402 تقدیم حضور می گردد.
---------------------------------
پلیس با روحیه جهادی برای تامین امنیت مردم تلاش می کند
سید محمود حسینی پور استاندار مازندران با اظهار این که پلیس با روحیه جهادی برای تامین امنیت مردم تلاش می کند، گفت: "مازندران امن"، ماموریت جدی نیروهای نظامی و انتظامی است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سید محمود حسینی پور  روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک انتظامی مازندران در ساری اظهار داشت: پلیس از متن مردم است و از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تا کنون نیروی انتظامی همواره در بین مردم خدمت کرده و می کند.
وی ادامه داد: امروز پلیس مقتدر و با ایمان با تاسی از کلام الله و توکل به خداباوری کار می کند، پلیسی که با ایمان خدمت می کند شهادت را از آرزوهای خود می داند.
استاندار مازندران با بیان این که نیروی‌ انتظامی در یکسال گذشته بیشترین شهید را تقدیم نظام کرده است، تصریح کرد: تعداد شهدای یکسال گذشته برای برقراری امنیت مردم نمونه بارز خدمت با ایمان سبزپوشان این مرز بوم است.
وی با بیان این که طرح محله محور پلیس در مازندران مورد رضایتمندی مردم قرار گرفته است، گفت: امروز با اشراف اطلاعاتی برخورد با هنجارشکنی‌ها در اسرع وقت عملیاتی می‌شود.
حسینی پور به حضور بیش از ۳۰میلیون گردشگر و خدمت و ماموریت پلیس مازندران در ایجاد امنیت و مقولات ترافیکی و انتظامی اشاره کرد و بیان داشت: من از خانواده های نیروی انتظامی مازندران در همراهی با ماموریت همسرانشان تقدیر می کنم.
نماینده عالی دولت در مازندران جنگ ترکیبی دشمن را خطرناک توصیف کرد و گفت: تهدیدات دشمن حتی از جنگ نظامی مهم تر است، به همین دلیل تجهیزات فناوری نوین پلیس مازندران در برخورد با تهدیدات ضروری است.
حسینی پور با ذکر این نکته که با اقتدار نیروی های نظامی و انتظامی اجازه تعدی به معاندان را نخواهیم داد، گفت: پلیس با روحیه جهادی برای تامین امنیت مردم، دریغ نخواهد کرد.
استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به حضور پلیس مازندران در راه های مواصلاتی اشاره کرد و بیان داشت: از آنجایی که زیر ساخت های راه های استان با توجه به حجم بالای تردد خودروها کم است، اما حضور مقتدرانه پلیس راه این مشکلات را مدیریت و کم شده است.
---------------------------------
در سریعترین فرصت با ناامن کنندگان برخورد قاطع می شود
سردارحسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران ، رعایت حقوق شهروندی و همراهی مجریان قانون با مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: پلیس با افتخار، لباس خدمت خود را با ادای دین به حق مردم و در راه شهدا خدمت می کند و در سریعترین فرصت با ناامن کنندگان برخورد قاطع می شود
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در استان مازندران که به مناسبت هفته انتظامی برگزار شد، با اظهار این که بر اساس فرامین ناجا، مهمترین ماموریت های پلیس در مازندران موضوع اشراف اطلاعاتی با همکاری و مشارکت سپاه کربلا در استان است، ادامه داد: این ماموریت با رویکرد پیشگیرانه و خنثی کردن تهدیدات احتمال است.
وی کاهش سرقت را به عنوان دغدغه‌ جدی مردم مازندران را از دیگر ماموریت پلیس در استان عنوان کرد و گفت: برخورد جدی با سارقان و مالخر ها در حال انجام است.
فرمانده انتظامی استان مازندران برخوردار قاطع با کسانی که قصد ناامنی با مردم و گردشگران دارند را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: در سریعترین فرصت با ناامن کنندگان برخورد قاطع می شود.
سردار مفخمی شهرستانی، مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات را ماموریت مهم و جدی پلیس مازندران عنوان کرد و گفت: پیشگیری از اجتماعات غیر قانونی در مازندران با اقتدار همراه با آرامش و تدابیر نیز برنامه ریزی شده است.
وی مقوله ترافیک را به عنوان یکی از مشکلات جدی استان عنوان کرد و اظهارداشت: باید با مدیریت و همکاری مردم تلفات جاده ای را محقق کنیم.
سردار مفخمی شهرستانی به ثبت تردد ۲۶میلیون و ۳۰۰هزار خودرو طی سال جاری در مازندران اشاره کرد و گفت: مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر از دیگر ماموریت پلیس مازندران است که با اشراف اطلاعاتی در ۶ ماهه امسال ۹درصد افزایش کشفیات مواد مخدر و برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر عملیاتی شد.
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به این که امسال بیش از یک میلیون تماس با ۱۱۰در استان به ثبت رسیده است، بیان داشت: طرح ذوالفقار با استفاده از همه نیروهای انتظامی و امنیتی، سپاه کربلا و بسیجیان مازندران را در همه حوزه‌ها تحت نظارت با هدف ایجاد آرامش و امنیتی در حال انجام است.
سردار مفخمی شهرستانی بر لزوم استفاده از ظرفیت فناورانه در ماموریت پلیس مازندران تاکید کرد و گفت: همکاری مردم در این رویکرد مهم پلیس بسیار مهم است.
وی به اهمیت تداوم طرح محله محور پلیس در مازندران اشاره کرد و گفت: پیشگیری از جرایم سایبری در مازندران نیز مورد اهتمام جدی پلیس قرار دارد.
فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: امسال آموزش پیشگیری و تهدیدات سایبری را با همکاری آموزش و پرورش مازندران برای دانش آموزان استان برنامه ریزی شده است.
در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهدای نیروی انتظامی مازندران، استاندار، نماینده ولی فقیه و فرماندهی انتظامی مازندران از نیروی های نظامی و انتظامی مازندران سان دیدند.
---------------------------------
زمینگیر شدن سارقان درحرکت غیربومی در مازندران / کشف 20 میلیارد ریالی ارز و طلاجات سرقتی
سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری 4 سارق در حرکت غیربومی منازل و کشف 20 میلیارد ریالی اموال سرقتی با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی استان گلستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد منازل در شهرستان مرکز استان و شهرستان هاي غرب استان موضوع در دستور کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت .
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، تصریح کرد: در جریان رسیدگی به این پرونده و با توجه به اعلام پلیس آگاهی استان گلستان مبنی بر وقوع سرقت های مشابه در آن استان توسط سارقان در حرکت، ماموران اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند .
سرهنگ قیصری ، در ادامه اظهار داشت: با همکاری های  اطلاعاتی پلیس آگاهی استان گلستان و بررسی های همه جانبه مخفیگاه متهمان که در قالب یک باند 4 نفره اقدام به سرقت منازل می کردند در شهرستان محمود آباد شناسایی و اقدام عملیاتی برای دستگیری آنان آغاز شد .
وی، خاطرنشان کرد:  با اقدام به موقع تیم های عملیاتی از پلیس آگاهی استان مازندران، پلیس آگاهی استان گلستان و پلیس آگاهی شهرستان محمودآباد متهمان که از طایفه فیوج و اهل و ساکن استان تهران بوده اند زمینگیر شدند .    
سرهنگ قیصری از کشف مقادیر قابل توجهی ارز خارجی و طلاجات سرقتی مجموعا به ارزشی بالغ بر 20 میلیارد ریال از متهمان خبر  داد و گفت: در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه این افراد تعدادی آلات و ادوات سرقت و سلاح سرد کشف شد .
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند با قدردانی از همکاری های اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس آگاهی استان گلستان، از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت شناسایی و مشاهده افراد مشکوک و ناشناس در محدوده محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند . 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار