مسئول امور بانوان فرمانداری پیشوا:
مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان پیشوا از برپایی نمایشگاه بهاره «زنان کارآفرین» ویژه عرضه تولیدات و مصنوعات زنان سرپرست خانوار از 18 اسفند ماه جاری تا 18 فروردین ماه سال آینده در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲ 07 March 2015

به گزارش تابناک تهران از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، منصوره جنیدی اظهار داشت: امور بانوان فرمانداری با حمایت فرماندار شهرستان و مساعدت شهرداری اقدام به راه‌اندازی نمایشگاه بهاره عرضه و فروش محصولات و دست ساخته‌های زنان توانمند شهرستان با عنوان «زنان کارآفرین» کرده است.

وی گفت: در این نمایشگاه که غرفه‌های آن به‌صورت رایگان در اختیار بانوان توانمند و سرپرست خانوار قرار گرفته استف پوشاک زنانه و بچه‌گانه، انواع بافت، شیرینی، عرقیات و ... به قیمت مناسب به بازدید کنندگان عرضه می‌شود.

جنیدی توانمندی زنان سرپرست خانوار را از اولویت‌های کاری امور بانوان شهرستان عنوان کرد و افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار حمایت همه جانبه از آن‌ها و استفاده از ظرفیت‌ها، دانش و تجارب آنهاست.

مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان پیشوا ضمن تشکر از نگاه ویژه فرماندار شهرستان به حوزه بانوان، اظهار داشت: از آن جا که زنان سرپرست خانوار جزو اقشار آسیب پذیر به حساب می‌آیند  باید با توانمندسازی، آن‌ها را به مرحله‌ای برسانیم تا نیازی به کمک نهادهای حمایتی نداشته و در عرصه اقتصاد ملی اثرگذار باشند.

بر پایه این گزارش، این غرفه‌ها در پارک دانشجو واقع در ابتدای خیابان باهنر برپا می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار