کد خبر: ۱۱۳۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ 05 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، خبر مازندران نوشت: از مدتها قبل موضوع تغییر رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در محافل سیاسی و رسانه‌ای مطرح شد. برخی خبرها حاکی از مطرح شدن گزینه‌های احتمالی این سازمان مهم اقتصادی و دستگاه اجرایی می‌باشند.

آخرین خبرها از جهاد کشاورزی مازندران حکایت از این دارد که چهار نفر از بدنه وزارت جهاد کشاورزی و یک نفر از از دانشگاه از گزینه‌های جدی ریاست جهاد کشاورزی مازندران می‌باشند.

 "بیژن جهان‌پناه" از مدیران ستادی وزارت جهاد کشاورزی، "رضا عظیمی" رییس سابق جهاد کشاورزی استان مازندران و مدیرعامل فعلی شرکت جهاد نصر کشور ، "تورج ولی نسب" عضو هیات علمی مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و "بابک مومنی" عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مازندران از گزینه‌های احتمالی تصدی سازمان جهاد کشاورزی این استان هستند.

شنیده می‌شود یکی از نمایندگان مرکز استان به شدت به دنبال تحمیل گزینه خود بوده که با مخالفت مسئولان وزارت جهاد کشاورزی مواجه شده است. در حال حاضر حسن عنایتی کلیجی ریاست جهاد کشاورزی مازندران را برعهده دارد.

برخی تحلیلگران معتقدند که وزیر به دنبال انتصاب فردی از بدنه جهاد کشاورزی است تا تجربه لازم برای کار مدیریتی را داشته باشد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شالومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
سلام لطفا به کسانی که ایشان را منصوب کردند بفرمایید به سوالات زیر پاسخ دهند:
1.آیا ایشان حتی سابقه مدیریتی در یک واحد کوچک دانشگاهی پیام نور را دارند؟
2-بزرگترین دستاورد علمی ایشان جز برگزاری یک سمینار جند نفره!!!!!!!!!!! با عنوان آب در دوران مهدویت!!!!!!!!!! است آیا دستاورد علمی دیگری شما سراغ دارید؟
3-ظاهرا ایشان برای نمایندگی مجلس آینده از شهر بابل شرکت کردند بهر حال تکلیف ملت را معلوم نمایید به ایشان بابت چه چیزی تبریک بگوییم: نمایندگی مجلس یا ریاست جهاد کشاورزی!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقایان مسئول، لطفا قدری به خودتان بیایید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار