دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت:در پی اقدام مشترک مجدد سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه استان، یکی از شبکه‌های تروریستی داعش در استان شناسایی و ۷ نفر از اعضاء این شبکه دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۲۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ 03 October 2023

به گزارش تابناک کرمان، مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اظهار کرد: در پی اقدام مشترک مجدد سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه استان، یکی از شبکه‌های تروریستی داعش در استان شناسایی شد و ۷ نفر از اعضاء این شبکه که آماده اقدام عملیاتی و ایجاد نا امنی در کشور بودند، دستگیر شدند.

این مقام قضایی در استان کرمان افزود: این تروریست‌ها مترصد دریافت مأموریت و اجرای عملیات تروریستی در عمق کشور بودند که به حول و قوه الهی قبل از هر اقدامی در تور اطلاعاتی نهاد‌های امنیتی استان قرار گرفته و بازداشت شدند و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و ان‌شاءالله در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

مدعی‌العموم در استان کرمان عنوان کرد: سرویس‌های اطلاعاتی کشور‌های متخاصم در چندین مرحله در ماه اخیر قصد داشتند در صورت ناکامی در راه‌اندازی آشوب و اغتشاشات، با بهره‌گیری از ظرفیت عناصر تکفیری موجی از ناامنی را در داخل کشور ایجاد کنند که با هوشیاری و اقدام به موقع خنثی شد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار