معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : شیوه نامه اجرای طرح بیمه تکمیلی درمان عمر و حوادث رانندگان بخش کالا تدوین و آماده اجرا است.
کد خبر: ۱۱۲۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ 02 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد احمدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : بهبود وضعیت رفاهی، تأمین اجتماعی و حفظ جان انسان‌ها را از رویکرد‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در قبال رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهری عنوان کرد.

وی گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های درمان و آسیب پذیر بودن این قشرطرح بیمه تکمیلی درمان رانندگان بخش کالا از سال ۱۳۹۷ با همکاری صنوف مرتبط اجرایی شده است.

وی افزود: اجرای این طرح، ضمن این که منجر به افزایش رضایت مندی رانندگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای می‌شود در ارتقاء سطح ایمنی سفر‌های برون شهری و افزایش سطح سلامت رانندگان، آسایش فکری آنان مؤثر خواهد بود.

احمدی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با نظارت بر اجرای مفاد قرارداد منعقده کانون‌ها (شرکت‌ها، رانندگان و کامیون‌داران) با شرکت بیمه‌گر با توجه به نقش نظارتی در قراداد‌های منعقده نسبت به رعایت کلیه ضوابط و مقررات مربوطه توجه جدی دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار