سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در این استان و با حضور اقشار مختلف مردم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ 02 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام " علی چراغی پور" اظهار کرد: برگزاری جشن عید وحدت با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و مسابقات، دوشنبه ساعت ۲۰ در پیاده راه آیت الله طالقانی شهر ایلام برگزار می شود.

وی به برگزاری همایش مسجد، کتاب و وحدت در روز دوشنبه ساعت ۱۰ صبح در مرکز حوزه علمیه خواهران ایلام، اشاره کرد و افزود: برگزاری همایش مسجد کانون وحدت در مسجد کوثر شهر ایلام نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

چراغی پور برگزاری جشن‌های ویژه ۱۷ ربیع الاول در روزهای دوشنبه و سه شنبه در سطح مساجد استان به همراه اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری، ایستگاه های صلواتی در روزهای دهم و یازدهم مهرماه، جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفرصادق (ع) در روز سه شنبه ساعت ۱۷ در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برنامه های بزرگداشت هفته وحدت با محوریت تکریم قرآن کریم برگزار می شود، افزود: هدف اصلی از برگزاری ویژه برنامه های هفته وحدت، تقویت اتحاد و انسجام امت اسلامی در سایه توجهات حضرت حق و کلام الله مجید برای تداوم عزت و سرافرازی مسلمانان در جهان است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام تاکید کرد: این ایام، بهترین فرصت برای تدارک برنامه‌های وحدت آفرین و تبیین و تفهیم برکات و ضرورت وحدت برای جوانان و عموم مردم شیعه و سنی است.

چراغی پور شاخص ترین برنامه هفته وحدت را جشن‌های باشکوه ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) عنوان کرد که همزمان با سراسر جهان اسلام در نقاط مختلف استان با شکوه و نشاط تمام برگزار خواهد شد.

وی از عموم مردم به ویژه نسل جوان جامعه جهت حضور فعال و بانشاط در آیین های بزرگداشت هفته وحدت دعوت کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار