مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه گفت: ۴٣ درصد از بیمه شدگان صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه را طی سال جاری بانوان تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۲۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ 01 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین محسن رشیدی اقدم، اظهار کرد: در سال جاری ۴٣ درصد از بیمه شدگان صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: طی ۶ ماهه امسال در حوزه تمدید بیمه پردازی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ١٢ درصد افزایش داشتیم و طی سال جاری در مجموع ٣١ هزار و ٣٩٠ نفر تمدید بیمه داشتند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال جاری ۴٣٠ نفر از بیمه شدگان صندوق در استان کرمانشاه مستمری بگیر شدند که اعطا مستمری در قالب‌ بازنشستگی، از کار افتادگی و مستمری به بازماندگان متوفی است.

وی گفت: کل بیمه شدگان استان کرمانشاه از سال ١٣٨۴ (تأسیس صندوق در کشور) ١١٨ هزار و ٧٧٠ خانوار بوده است که از این تعداد ٢۶ هزار و ٩۴٨ نفر (معادل ٢٣ درصد) بانوان هستند.

این مقام مسئول اذعان کرد: تعداد کل مستمری بگیران صندوق بیمه روستاییان کرمانشاه پنج هزار و ٧٩٢ خانوار بوده که ۴٣۴ نفر از آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند و آمار نسبتا مناسبی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار