معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تأمین مسکن را برای گروه‌های مختلف جامعه با توجه به سنگینی اجاره‌بها ضروری دانست و گفت: با تأمین زمین مورد نیاز، بیش از ۳۰هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف استان اردبیل در حال احداث است.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳ 01 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان امروز در آیین واگذاری ۶۲۱ قطعه زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیش‌تر در راستای اجرای ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: تأمین مسکن برای گروه‌های مختلف جامعه با توجه به سنگینی اجاره‌بها ضروری است.

وی افزود: در استان اردبیل بیش از ۳۰هزار واحد مسکن در حال احداث است از جمله در شهر اردبیل که تأمین زمین با مشکلاتی روبه‌رو بود که این مشکل از ابتدای امسال رفع شده و شاهد تأمین زمین رایگان هستیم.

تأمین ۱۰۰۰ هکتار زمین در سطح استان اردبیل برای احداث مسکن

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: طی دولت سیزدهم در شهر‌های مختلف استان اردبیل تأمین یک‌هزار هکتار زمین با تلاش و پیگیری راه‌وشهرسازی انجام شد و سعی ما بر این است تا خانواده‌ها از بابت تأمین زمین آسوده باشند.

میرجعفریان بیان کرد: در کنار واگذاری رایگان زمین، در کم‌تر از یک سال، عملیات اجرایی ۳۰هزار واحد مسکونی در استان اردبیل آغاز شده به‌طوری که در منطقه بنفشه‌درق اردبیل انبوه ساخت‌وساز‌ها را شاهد هستیم.

وی گفت: در کنار نهضت ملی مسکن، در قالب قانون جوانی جمعیت برای خانواده‌های داری ۳ فرزند و بیش‌تر و حتی سه‌قلو‌ها و چهارقلوها، تأمین زمین در شهر‌های مختلف به متراژ ۲۰۰ متر انجام شده و این امر در مرحله اجرا است.
منبع/فارس

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار