طی حکمی:
طی حکی از سوی ناصری، مدیرعامل ابفای استان، یدالله میرزایی بعنوان سرپرست جدید امور آبفای چرداول منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 01 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ قائم مقام شرکت ابفا در آیین معارفه مدیر جدید آبفا چرداول ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آب شهر سرابله و روستاهای تحت پوشش و اقدامات انجام شده، گفت: امیدواریم با مساعدت و همکاری فرماندار و سایر مسئولان، شرکت آبفا بتواند بیش از پیش خدمات و فعالیت های عمرانی در سطح شهر و روستاها را پیش ببرد تا مردم هیچ گونه مشکلی در تأمین آب سالم و پایدار نداشته باشند.

محمد رضایی افزود: طى سال گذشته پروژه هاى زیادى در این شهرستان از جمله یک کیلومتر خط انتقال فاضلاب و شبکه جمع آورى  و نصب انشعابات فاضلاب و همچنین بیش از ۳/۵کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در اقصی نقاط شهر و روستاها انجام شده و یا در حال اجراست.

فرماندار شهرستان چرداول نیز ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد جهادی و هم افزایی مدیرعامل و همچنین پرسنل خدوم شرکت، اظهار داشت؛ مسئولیت در نظام مقدس جمهور اسلامی یک امانت است و می بایستی با هدف خدمت به مردمی صورت گیرد که دل در گرو این نظام دارند.

علی محمدی در بخش دیگر از سخنانش اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب از جمله دستگاه های خدمت رسانی است که در تعامل و ارتباط مستقیم با مردم قرار دارد که خوشبختانه مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب در این زمینه به خوبی عمل نموده اند.

در پایان این آیین با اهدای لوح تقدیر از زحمات عزت الله حیدری زادی مدیر سابق آبفای چرداول تقدیر و یدالله میرزایی به عنوان سرپرست جدید منصوب شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار