نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی بدون اتکا به شرق و غرب محقق شد، گفت: این انقلاب با رنگ دین، قرآن و مکتب پیروز شد و در سایه ایمان مردم روز به روز بر اقتدار آن افزوده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ 30 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان با تاکید بر لزوم قدردانی از ایثار شهدا و رزمندگان اظهار کرد: در بین روز‌هایی که طی هشت سال دفاع مقدس گذشت، روز هفتم مهر سال ۱۳۶۰ یکی از روز‌های سخت بود که چند فرمانده ارشد دفاع مقدس از جان خود برای اعتلای کشور گذشتند از این رو ما در قبال قطره قطره این خون‌ها مسؤول هستیم.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان به قرار گرفتن در روز آتش‌نشانی اشاره و تصریح کرد: آتش‌نشان‌ها با توجه به شغلی که دارند در طول سال فداکاری و ایثار قابل توجهی از خود نشان می‌دهند که باید قدردان بود.

وی ۹ مهرماه روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی را یادآور شد و گفت: امام راحل فرموده بودند که جمعه و جماعات مناسب‌ترین میدان تشکل و بیان مسائل مسلمانان است و در واقع نماز جمعه مکان دعوت به حق و در نظر گرفتن مصالح مسلمین است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه بنا به فرموده مقام معظم هبری، اسرائیل روز به روز ناامن‌تر خواهد شد، ادامه داد: بر این اساس، چه توافق هسته‌ای انجام شود و چه این توافق صورت نگیرد این را بدانید امنیت اسرائیل تامین نخواهد شد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سال ۸۸ فرمودند فلسطین آزاد خواهد شد و در این هیچ شبهه‌ای نیست، گفت: در این سرزمین دولت فلسطین تشکیل خواهد شد، اما بدنامی آمریکا و غرب برطرف نخواهد شد.

وی به قرار گرفتن در هفته وحدت، اشاره و تاکید کرد: در تقویم رسمی کشور، این مناسبت به نام هفته مهرورزی و اخلاق ثبت شده است.

آیت‌الله خاتمی به حضور رئیس دیوان عدالت اداری و هیأت همراه وی در استان اشاره و تصریح کرد: در طول روز‌های گذشته بیش از ۳۵۰ درخواست، تقاضا و اعتراض از سوی این هیأت مورد بررسی قرار گرفته است.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ۱۳ مهر ماه ۵۷ سالروز هجرت امام راحل از عراق به فرانسه است، افزود: این هجرت و ایستادگی مبدا شکوفایی اجتماعی مردم ایران و پیروزی بزرگترین انقلاب دنیا بدون اتکا به شرق و غرب با رنگ دین و قرآن و مکتب بود که روز به روز در سایه ایمان مردم، اقتدار افزون‌تری پیدا می‌کند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار