رئیس هیات هاکی شهرستان خلخال گفت: تیم شهرستان خلخال به عنوان نماینده استان اردبیل به مقام سوم در مسابقات کشوری دست یافت.
کد خبر: ۱۱۲۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱ 30 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل، رادبه پرنده، رئیس هیات هاکی شهرستان خلخال اظهار کرد: تیم هاکی خلخال در مسابقات کشوری که در استان آذربایجان شرقی برگزار شد، موفق به کسب مقام سوم در این دوره از مسابقات شد.

وی افزود: این مسابقات، به عنوان مسابقات انتخابی کشوری ۱۴۰۲ بود که از کلیه رشته‌ها در این مسابقات در شهر تبریز ورزشکاران سراسر کشور حضور داشتند و در ورزش هاکی بیش از ۱۸ تیم در این مسابقات پا به میدان گذاشتند که تیم شهرستان خلخال با حضور ورزشکاران شایسته وپای کار آقایان آرش حسنی، علی اکبر عزیزی، مهدی بیرامی، حافظ فتحی، امیر محمد دهستانی، محمد مهدی احمدی و با مربیگری مهدی آقازاده افتخاری دیگر در کارنامه هاکی استان اردبیل و شهرستان خلخال به نام ورزشکاران شهرستان خلخال ثبت شد.

رئیس هیات هاکی شهرستان خلخال ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران شهرستان خلخال در رشته هاکی برای حضور درمسابقات برون مرزی گفت: انتخاب نفرات از تیم‌ها برای مسابقات تیم ملی و برون مرزی فعلا مشخص نیست و اطلاع رسانی لازم از سوی هیات هاکی استان اردبیل انجام خواهد شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار