رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در ۶ ماهه گذشته از سال، ۶ هزار عدد تابلوی الزامی در راه‌های استان زنجان تهیه و نصب شده است.
کد خبر: ۱۱۲۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ 29 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، مسعود قاسمی رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه تابلو‌های نصب شده در راستای ارتقای ایمنی راه‌ها و الزام رانندگان به رعایت قوانین و مقررات در راه‌ها نصب می‌شوند، اظهار کرد: انتظار داریم رانندگان با رعایت احتیاط لازم در سرعت و سبقت، برای حفظ سلامتی خود و سایر ترددکنندگان در جاده به علائم نصب شده توجه کنند.

رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: در مدت یاد شده ۵۰۰ متر مربع از تابلو‌های اطلاعاتی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی تعمیر، اصلاح و نصب شده است.
وی مجموع اعتبار تخصیص یافته برای ارتقای ایمنی راه‌ها در استان را ۱۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با تخصیص این اعتبار ۶ هزار عدد تابلوی الزامی تهیه و نصب شده است.
قاسمی ادامه داد: همچنین نصب علائم و تابلو‌های هشداردهنده در محور‌های مواصلاتی یکی از وظایف این اداره بوده که متاسفانه هر روزه تعداد قابل توجهی از این علائم همچون پایه تابلو‌های اخطاری راهنمایی و رانندگی و صفحه گاردریل، به سرقت می‌رود.
رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک یا مشاهده سرقت علائم راهنمایی و رانندگی و تجهیزات کنار جاده‌ای از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری مراتب را گزارش دهند که نسبت به بازداشت متخلفان اقدام شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار