کد خبر: ۱۱۲۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ 29 September 2023

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ثبت ۳۱۲ وقف جدید در استان خبر داد و گفت:

واقفی داریم که ساختمانی در شهرستان نور به همراه مجتمع تجاری عروس دریا را برای بچه‌های یتیم کل کشور با عنوان بچه‌های آسمان وقف کرده است.

 حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در دیدار مدیران اوقاف با نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار کرد: در سال‌های اخیر حدود ۱۱۰ هزار سند اجاره موقوفات در استان منعقد شد، خدا را شاکریم با وجود هجمه‌هایی که معاندین و دشمنان علیه نهاد مقدس وقف دارند، این مهم محقق شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به وقوع وقف‌های جدید در استان مازندران، ادامه داد: وقف زمین کشاورزی برای کشف واکسن بیماری‌های جدید و ناشناخته اولین وقف بی‌نظیر در کشور بوده است، همچنین بعد از شهادت شهید فخری‌زاده فردی از منطقه چمستان نور کارخانه شالیکوبی و زمین کشاورزی به متراژ ۳هزار متر مربع را برای تبدیل انرژی هسته‌ای وقف کرد، در شهرستان بهشهر دکتر ملک‌پور پنج طبقه ساختمان را برای درمان کودکان نارس و بیمار وقف کرده است.

وی بیان کرد: اوقاف در امور عمرانی اجرای ۴۳۶ پروژه در بقاع متبرکه و آستان مقدس را در حال انجام دارد، در سال‌های اخیر ۳۰پروژه عمرانی موقوفات به ارزش ۴هزار میلیارد ریال کلنگ‌زنی شده و اکنون هم حدود ۱۰ طرح سرمایه‌گذاری در حال اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار