فرمانده انتظامی استان فارس گفت: قاتلی که ۶ روز پیش یک شهروند را در شهرستان کوار به قتل رسانده بود در درگیری متقابل با پلیس به هلاکت رسید.
کد خبر: ۱۱۲۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 28 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: قاتلی که ۶ روز پیش یک شهروند را در شهرستان کوار به قتل رسانده بود در درگیری متقابل با پلیس به هلاکت رسید.
سردار رهام بخش حبیبی بیان کرد: در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از مراکز تجاری شهرستان کوار در سی ام شهریورماه سال جاری و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل به دلیل اختلافات شخصی با تهیه یک قبضه اسلحه کلاش به یک مراکز تجاری مراجعه و پسر عموی ۴۲ ساله خود را به قتل و متواری می‌شود.

سردار حبیبی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان کوار به همراه کارکنان یگان تکاوری با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه قاتل ۳۲ ساله را در اطراف کوه‌های این شهرستان شناسایی کردند و سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: شرور قاتل که مسلح به اسلحه کلاش بود با مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد و پس از بی اعتنایی به هشدار‌های پلیس و ۲۰ دقیقه درگیری متقابل و عدم تسلیم شدن، با شلیک پلیس به هلاکت رسید.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل یک قبضه اسلحه کلاش و دو تیغه خشاب و مقداری مهمات مربوطه کشف شد، به افراد هنجار شکن هشدار داد که پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت استان شوند برابر قانون به شدت و بدون اغماض با آنان برخورد می‌کند.

برچسب ها: قتل ، شهروند کواری ، قاتل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار