رئیس کمیته امداد شهرستان نمین گفت: ۹۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نمین خودکفا شده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶ 27 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل، محمدعلی صادقی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد توانمندسازی و رساندن خانواده‌های تحت حمایت به نقطه خودکفایی است.

۱۷۵ طرح اشتغال‌زایی به بانک‌ها معرفی شدند

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال و طرح‌های معرفی شده به بانک‌ها افزود: ۱۷۵ طرح اشتغال‌زایی در این شهرستان با منابع ۱۸ میلیارد تومانی تسهیلات کم بهره به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین بیان کرد: از این تعداد تاکنون پرداخت تسهیلات ۱۰۶ مددجو به مبلغ ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

صادقی از همکاری بانک‌های عامل به عنوان یاوران اشتغال کمیته امداد قدردانی کرد و گفت: دو مورد تسهیلات کارفرمایی با بکارگیری ۹ نفر از مددجویان در این شهرستان طی سال‌جاری پرداخت شده است.

وی اهمیت برنامه‌های آموزشی و مهارتی را برای توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال یادآور شد و بیان کرد: این دوره‌های مهارتی با استقبال مددجویان کمیته امداد روبرو شده است.

۱۲۱ نفر در دوره‌های آموزش مهارت کسب و کار شرکت کردند

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین تصریح کرد: ۱۲۱ نفر در تابستان امسال در دوره‌های آموزش مهارت کسب و کار شرکت کردند که عمده آن‌ها در گروه سنی ۱۸ تا ۲۵ ساله بوده است.

صادقی اضافه کرد: ۱۴ مورد آموزش مهارت آموزی مددجویان در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای انجام شده و در نیمه دوم سال نیز این فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در کنار معرفی و برگزاری دوره‌های مهارتی و آموزشی نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغالزایی جزو برنامه‌های اصلی بوده که نتایج خوبی را نیز به همراه داشته است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار