استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: باید به فکر رشد و ارتقاء روابط عمومی‌ها باشیم و دوره آموزش برای آن‌ها برگزار شود.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰ 26 September 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، عصر امروز (سه‌شنبه چهار مهر ماه) محمدطیب صحرایی در نشست شورای اطلاع رسانی استان که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد با اشاره به برپایی کنگره ۷۵۰ شهید گیلانغرب، اظهار کرد: بزرگداشت افرادی از جمله فرنگیس حیدرپور (بانوی گیلانغربی و راوی کتاب فرنگیس) می‌تواند نقطه‌ای برای فعالیت رسانه‌ها باشد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در استان کرمانشاه نقاطی مانند مرصاد، بازی دراز و گیلانغرب را داریم که سازنده هویت جمعی افتخارآمیزتری هستند لذا در همین راستا روز چهار مهر ماه را به عنوان «روز مقاومت گیلانغرب» در تقویم کشور ثبت می‌کنیم.

وی اذعان کرد: باید با تبیین و بررسی اقداماتی که تاکنون برای اربعین انجام شده برنامه‌ بهتری را برای سال آینده طراحی و تدوین کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت فعالیت رسانه‌ها و ضرورت اقدام هوشمند ادارات، کلیه ادارات استان کرمانشاه باید به سمت آموزش و ارتقاء روابطِ روابط عمومی‌ها پیش بروند و آن‌ها را به لحاظ علمی و سواد رسانه‌ای رشد دهند.

صحرایی تأکید کرد: باید به فکر رشد و ارتقاء روابط عمومی‌ها باشیم و تا پایان فصل پاییز اولین دوره آموزش و ارتقا آنان برگزار و روی سواد رسانه‌ای کار کنند.

ضرورت انجام عملیات رسانه‌ای در ایام اربعین

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: امسال یک میلیون نفر زائر با رضایت از استان کرمانشاه تردد کردند و پارکینگ برکت در ۲۴ ساعت ۳۶ هزار ماشین را در خود جای داد همچنین گیت‌هایی ایجاد شد و در این آزمون توانایی مردم و مدیران موفق بود.

وی افزود: اربعین امتیازاتی برای استان کرمانشاه ایجاد کرده و یک فرصت طلایی برای استان در حوزه‌های مختلف و یک موضوع چند بعدی است اما  برای این ایام عملیات مشترک اطلاع رسانی نداشته و  تقسیم وظایف و اطلاع رسانی ضعیف بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه باید عملکرد کمیته اطلاع‌رسانی را سنجید، اذعان کرد: باید بررسی کرد که آیا کار تبلیغی است یا آموزشی و هدف گذاری موقت یا دائمی است که اربعین یک برنامه دائمی و جزئی از مردم است.

وی ادامه داد: آورده اربعین برای استان یک قله ایجاد کرده که به برکت وجود سیدالشهدا (ع) می‌توانیم در ۶ ماه از سال استان کرمانشاه را توسعه بدهیم و در این زمینه به عملیات رسانه‌ای نیاز داریم که با شکل گیری شورای هماهنگی، رسانه‌ها عملکرد بهتری داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار