سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: بخش خصوصی باید به میدان آمده و از موقعیت لجستیک البرز به خوبی بهره‌برداری کند.
کد خبر: ۱۱۲۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ 26 September 2023
به گزارش «تابناک البرز» عزیزالله افضلی در بازدید از پارک علم و فناوری البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: باید تلاش کنیم فرهنگ دفاع مقدس را که از سرمایه‌ها و ارزش‌های ملت ایران است حفظ و به نسل جدید منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده اقتصاد کشور در دست دولت است و با تاکید بر اینکه بخش خصوصی باید نقش پررنگی در اقتصاد کشور بویژه استان البرز ایفا کند، گفت: نگاه کیفی و لجستیکی به توسعه استان البرز یک ضرورت است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز تصریح کرد: بخش خصوصی باید به میدان بیاید و بتواند از موقعیت لجستیک استان البرز به خوبی بهره برداری کند چرا که بخش صنعت و کشاورزی به حد کافی در استان البرز توسعه یافته است و باید به دنبال توسعه کیفی استان در این بخش‌ها و استفاده از بخش خدمات و لجستیک باشیم.

وی متذکر شد: بر ظرفیت‌های خوب پارک علم و فناوری البرز و نیز فرودگاه بین المللی پیام استان البرز اشاره کرد و گفت: باید با حمایت و میدان دادن به بخش خصوصی، زمینه توسعه تولید، صادرات و اشتغال را در استان فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار