استاندار خراسان شمالی گفت: باید روابط عمومی ها علاوه بر آگاهی از شرح وظایف دستگاه های خود، از مسائل روز کشور و به روزترین اطلاعات آگاهی کافی داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۲۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶ 26 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای اطلاع رسانی بر اهمیت اطلاع رسانی درست در جهت اقناع افکار عمومی و امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و اظهار کرد: جهاد تبیین و اطلاع رسانی درست برای اقدامات انجام شده توسط مدیران و گاهی اطلاع رسانی برای کار‌های انجام نشده نیز باید انجام شود.

وی گفت: اطلاع رسانی در مورد پیگیری مدیران برای به سرانجام رسیدن پروژه‌ها در زمینه‌های مختلف به منظور ایجاد امید آفرینی و در جهت اقناع افکار عمومی حائز اهمیت است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه بحث آموزش روابط عمومی دستگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است، افزود: باید روابط عمومی‌ها علاوه بر آگاهی از شرح وظایف دستگاه‌های خود، از مسائل روز کشور و به روزترین اطلاعات آگاهی کافی داشته باشند.

وی بر اطلاع رسانی و تبلیغات درست و قابل باور برای مردم تاکید کرد و گفت: قدم اول به عنوان یک سیاست کلی این است که تمام روابط عمومی دستگاه‌ها آموزش‌های لازم را ببینند.

حسین نژاد افزود: در محدوده زمانی باقی مانده تا برگزاری انتخابات نقش روابط عمومی و رسانه‌ها در اطلاع رسانی و ارتقای سرمایه اجتماعی و حضور حداکثری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در انتخابات و آفریدن حماسه‌ای دیگر در ۱۱ اسفند ماه مهم است.

وی عنوان کرد: روابط عمومی‌ها از همه ظرفیت‌ها برای اطلاع رسانی برای همه‌ی مخاطبان و از بعضی از بیلبورد‌ها در اماکن پر مخاطب نیز در تمام طول سال برای اجرای تصمیمات شورای اطلاع رسانی برای تبیین موضوعات مهم، استفاده شود.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار