رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در مقابله با توطئه‌ها همواره هوشیار و آماده هستند و برای امنیت و آرامش مردم مجاهدت می‌کنند، گفت: در برخورد با اراذل و اوباش و اخلال‌گران نظم و امنیت هیچ مماشاتی نداریم.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳ 25 September 2023

به گزارش تابناک گلستان، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گلستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: پیامبر (ص) در یک جامعه تاریک و ظلمانی که ضدارزش‌ها در آن ارزش محسوب می‌شد، بزرگترین تحول بنیادین واقعی عصر خویش که همان تاسیس نظام اسلامی بود، را به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اینکه همه آیات و روایات، تمرینی برای اجتماعی شدن جامعه اسلامی است، افزود: اگر فرهنگ جامعه یک فرهنگ مُنحط و نظام آن، نظام قبیله‌ای باشد، حکومت آن نیز حکومت قبیله‌ای است.

نماینده، ولی فقیه در انتظامی کشور با اشاره به شرکت بی‌نظیر مردم در پیاده روی اربعین خاطر نشان کرد: مردم در مراسم اربعین نشان دادند که در عمق فاجعه و دسیسه‌های دشمن و تبلیغات سوء معاندین، غرق نخواهند شد. مردم ما مردمی ولایی و با بصیرت هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها ملت ما قطعا تمدن‌سازخواهد بود، اظهار داشت: با افتخار اعلام می‌کنم با هوشیاری، بصیرت و آگاهی مردم و نیرو‌های مسلح اگر دشمن به این گمان برسد که می‌تواند در صفوف به هم پیوسته نیرو‌های مسلح رخنه‌ای ایجاد کند، سخت در اشتباه است.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین وجه متمایز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشور‌ها این است که از بزرگترین دستاورد انبیاء و اولیاء الهی محافظت می‌کنند، تصریح کرد: همه تلاش دشمن بر این است که این دستاورد را زمین بزنند، امروز نیرو‌های مسلح باید به خودشان ببالند و افتخار کنند که نیرویی مردمی هستند که اگر دشمنان قصد دست درازی به کشور را داشته باشند، دست قوی و قدرتمند نیرو‌های مسلح این دست را قطع خواهد کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح کشور در مقابله با توطئه‌های دشمنان همیشه هوشیار و آماده هستند و برای امنیت و آرامش مردم و این مرز و بوم با همه تلاش در راه حق مجاهدت می‌کنند، گفت: در برخورد با اراذل و اوباش و اخلال گران نظم و امنیت هیچ مماشاتی نداریم و فتنه‌ها را در نطفه خاموش می‌کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با اشاره به اینکه انتظامی امروز به یک نیروی انقلابی، جهادی و میدان دار و با حضور موثر در صحنه تبدیل شده است، خاطر نشان کرد: پلیس بیشترین ارتباط را با مردم دارد و یکی از پاک‌ترین دستگاه‌ها در خدمت این مردم است و از این رو قابل ستایش و تقدیر است.

در این مراسم از خدمات حجت الاسلام علیرضا دیلم قدردانی و حجت الاسلام صادق غلامعلی تبار به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گلستان معرفی شد.
منبع/تسنیم

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار