سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: رویداد فرهنگی هفته دفاع مقدس با عنوان«فتح قله ها»ویژه پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور و به صورت‌ رویداد مردمی محله محور ویژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ 24 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، مصطفی دودانگه، سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و فضاسازی در سطح شهر زنجان و استان همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات، شهامت‌ها و رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که حماسه آفریدند و دلاوری‌های آنان در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی به یادگار مانده است، تا الگوی مناسبی از جریان‌های فرهنگی در جامعه باشد و در بین نسل جوان ترویج داده شود.
سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج (استان زنجان گفت: دفاع مقدس یکی از سرفصل‌های بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است، چرا که اگر دفاع مقدس نبود ایران، عزت، کرامت و استقلال نیز وجود نداشت.
وی خاطرنشان کرد: این ایام یادآور سلحشوری مردم ایران به عنوان رهروان راستین سیدالشهدا است که در دوران دفاع مقدس زیباترین رنگ‌های اخلاق انسانی و الگوی استقامت و پایداری را بر جهانیان هویدا ساختند و با هدف پرچم‌داری از مجاهدت و ظلم‌ستیزی، با اهدای خون سرخ خود موجب پویایی و ماندگاری شرف و شهادت شدند.
دودانگه با اشاره به اقدامات در راستای بزرگداشت مدافعان کیان ایران اسلامی با هدف انتقال حماسه‌ها و ایثارگری اسطوره‌های مقاومت و شجاعت به نسل امروزی گفت: معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امسال نیز همانند سال‌های گذشته اقدام به فضاسازی معابر و میادین اصلی شهر و استان در قالب تابلو‌ها و بیلبورد‌ها کرده است.

سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان با بیان اینکه یکی از درخشان‌ترین دوران نظام اسلامی ایران ایام دفاع مقدس است که به عنوان مهم‌ترین سند افتخارآمیز ملت ماست، گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس ارج نهادن به تلاش و فداکاری شهدا، ایثارگران، آزادگان، خانواده‌های شهدا و همه کسانی است که در طول دفاع مقدس در راستای حفظ انقلاب اسلامی تلاش و از خود گذشتگی کرده‌اند.
وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و لزوم همکاری تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر و باعظمت‌تر این هفته تاکید کرد و افزود: فرهنگ و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده مانده و در نسل جوان نهادینه شود.

دودانگه در ادامه به تشریح برنامه‌های فرهنگی هنری هفته دفاع مقدس در استان پرداخت و اظهار کرد: بیش از ۴ هزار برنامه برای هفته مقدس پیش بینی شده است که همایش مادحین حاضر در دوران دفاع مقدس، برگزاری نشست‌های روشنگری و وبینار در کانال روشنا استان زنجان، دیدار صمیمی با فرماندهان ارتش، رزمایش کمک مومنانه، کافه شهدا، موزه محله، رزمایش دیوار نویسی، مسابقات فرهنگی هنری، تماشاخانه، تجسم هنر، شیفت خدمت، جلوه شکوه، آبروی محله و ... از جمله برنامه‌های این هفته به شمار می‌آید.
سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان گفت: رویداد فرهنگی هفته دفاع مقدس با عنوان «فتح قله ها» ویژه پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور و به صورت رویداد مردمی محله محور ویژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار