فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا با اشاره به کشف جسد یک فرد مؤنث در رودخانه ارمند گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته طی عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۱۲۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰ 24 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، امیر انتظامی‌نیا با اشاره به کشف یک فقره قتل در خانمیرزا گفت: در پی کشف جسد یک فرد مؤنث در رودخانه ارمند، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا ادامه داد: در انگشت نگاری و تطبیق جسد با افراد مفقود شده، مشخص شد که جسد متعلق به یک فرد مؤنث است که فقدان وی حدود دو هفته پیش از حوزه کلانتری ۱۱ لردگان اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از بررسی‌های اولیه اقدامات لازم جهت دستگیری قاتل یا قاتلین انجام شد، افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان، پس از انجام تحقیقات گسترده، هماهنگی و اخذ دستورات قضایی قاتل را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

انتظامی‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد و ضمن تشکیل پرونده قضایی متهم روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار