بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی گفت: قاتل فراری و تحت تعقیب پس از ۲ هفته متواری بودن در خارج از استان دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ 23 September 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاظم صادقی روز شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: شهروندی چهاردهم شهریور امسال ضمن تماس با پلیس ۱۱۰ پیدا شدن یک جسد سوخته در یکی از روستا‌های شهرستان قاینات را اطلاع داد که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به متواری شدن متهم از محل ارتکاب جرم، مأموران پلیس آگاهی موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی، محل اختفای متهم را پس از ۲ هفته در استان سمنان شناسایی کردند.

وی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی و با همکاری پلیس آگاهی سمنان همچنین بررسی تمامی محل‌های تردد مظنون، تجزیه و تحلیل یافته‌های اطلاعاتی طی عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

صادقی ادامه داد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس در تحقیقات انجام شده و با مواجهه اسناد و مستندات پلیسی به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را از این جنایت "اختلافات شخصی با مقتول" عنوان کرد.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد گفت: مجرمان و افراد هنجارشکن بدانند که چشمان تیزبین پلیس همیشه ناظر بر اعمال آنان است و دیر یا زود برابر قانون به سزای عمل مجرمانه خود خواهند رسید.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار