فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ 23 September 2023

به گزارش تابناک تبریز، سردار"علی محمدی"در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:در پی کسب اخباری مبنی بر قدرت نمایی،عربده کشی و ایجاد مزاحمت به شهروندان و نوامیس مردم  توسط تعدادی اراذل و اوباش در شهرستان تبریز،موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مشخص شد این افراد پس از اقدامات هنجارشکنانه خود از ترس دستگیری و برخورد قانونی به استان های شمالی کشور متواری شده اند.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی این اراذل و اوباش را تحت رصد پلیسی قرار داده و تعداد 8 نفر از آنان را که شامل 4 مرد و 4زن بودند هنگام مراجعت با همکاری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بستان آباد در یکی از استان های همجوار دستگیرو به پلیس امنیت عمومی استان منتقل کردند.

وی گفت: از این متهمان تعداد 7 قبضه سلاح سرد کشف و تعداد دو دستگاه خودرو آنان نیز توقیف شد.

محمدی درپایان با تاکید براینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است،به افراد هنجار شکن و اراذل و اوباش هشدار داد:این افراد جای برای عرض اندام در سطح استان ندارند چرا که اگر بخواهند با قدرت پوشالی اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی نمایند با برخورد قانوی فرزندان مردم در فراجا مواجه خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :