دادستان ایلام تشریح کرد:
 دادستان مرکز ایلام جزئیات و راز قتل مردی میانسال که پنج سال پیش روی داده بود را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ 22 September 2023

 

 به گزارش تابناک ایلام، درسال ۱۳۹۷ شخصی میانسال در شهرستان دره شهر، حسب اعلام بستگان درجه یک به طور کاملا مشکوک ناپدید می‌ شود.

تحقیقات مقدماتی انجام ولی نتیجه ایی حاصل نمی شود، تا اینکه موضوع با همت دادستانی و بازپرس شهرستان دره شهر مجددا در دستور کار قرار می‌گیرد و سر نخ هایی از اینکه شخص مزبور به قتل رسیده، کشف می شود.

دادستان مرکز استان ایلام در تشریح موضوع اظهار کرد: پس از پیگیری جدی موضوع و تحقیقات انجام شده معلوم شد شخص توسط خانواده همسر و برادر همسرش در شهرستان پلدختر لرستان به قتل رسیده و در منزل مسکونی سابق وی دفن شده است.

"عبدالوهاب بخشنده " تصریح کرد: نظر به حساسیت موضوع و هماهنگی های به عمل آمده با حضور بازپرس رسیدگی کننده در شهرستان موصوف و منزل سابق مسکونی متهمین، جسد مقتول در یک انباری کشف شد، در این راستا و بنابر تحقیقات به عمل آمده همسر مقتول صراحتا به ارتکاب قتل، با مشارکت برادرش و در حضور مادرش اقرار کرده و انگیزه ارتکاب قتل را اختلافات خانوادگی بیان کرده است.
وی در ادامه، ضمن تقدیر از جدیت مجموعه قضایی شهرستان دره شهر بخصوص بازپرس محترم پرونده و ضابطان پلیس آگاهی آن حوزه، گفت: در این راستا متهمین، بازداشت و تحقیقات تکمیلی با توجه به محل وقوع جرم با صدور قرار عدم صلاحیت شهرستان پلدختر محول گردید.

بخشنده خاطرنان کرد: کلیه گزارشات مردمی در سطح استان مبنی بر ارتکاب جرائم علیه امنیت یا تمامیت جسمانی افراد، توسط همکاران بنده و ضابطان دادگستری به جدّ پیگیری و مورد تحقیق قرار خواهد گرفت و مردم شریف استان در صورت مشاهده هر گونه ارتکاب جرائم موضوع را از طرق اعلامی یا تماس با مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند و یقین داشته باشند که مورد پیگیری قرار خواهد گرفت./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار