تابناک هرمزگان- کمیسیون های مدرسه حکمرانی و قانونگذاری شهید مدرس ره، در تاریخ ۳۰شهریور ماه ۱۴۰۲ طرح های منتخب خود در مجلس شورای اسلامی ارائه کردند، طرح آقای رضا ملاحی به عنوان عضو کمیسیون حقوقی و قضایی به عنوان طرح برتر انتخاب شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ 22 September 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// ملاحی، که از توانمندی‌ها و دانش فنی برجسته در زمینه حقوق و روابط بین الملل برخوردار است، در این دوره مدرسه حکمرانی و قانونگذاری با ارائه طرحی متمایز و خلاقانه، توانست نظر تمامی اعضای کمیسیون و حاضرین را جلب کند.
طرح منتخب ملاحی، اصلاح ماده ۷۲ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، شامل راهکارها و استراتژی‌هایی برای بهبود عملکرد سیستم قانونگذاری، تقویت تصمیم گیری و تسهیل دسترسی به نخبگان جامعه بود. این طرح با توجه به عمق محتوا و جامعیت مفاهیم، توانست تحسین و تاثیرگذاری بالایی را در بین حاضرین در کمیسیون حقوقی و قضایی مدرسه حکمرانی در مجلس شورای اسلامی به دست آورد.
این دوره آموزشی، فرصتی مناسب برای ارتقای دانش و مهارت‌های حاضرین در حوزه حکمرانی و قانونگذاری فراهم می‌کند.
دوره مدرسه حکمرانی و قانونگذاری شهید مدرس ره با حضور متخصصان و کارشناسان برجسته در حوزه حکمرانی و قانونگذاری، به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مهم و چالش‌های حکمرانی و قانونگذاری پرداخت.

با تبریک انتخاب و کسب درجه عالی ملاحی رییس هیئت مدیره شرکت ایده پردازان هرموز نوین مستقر در پارک علم و فناوری استان هرمزگان.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار