دانشگاه در همه حوزه ها برای ۵ سال آینده برنامه‌ استراتژیک دارد و تلاش ما این است تا بر مبنای این استراتژی که دارای ۱۴ سیاست و بیش از ۲۰۰ هدف راهبردی و ۴۰۰ هدف تخصصی است، فعالیت کنیم.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ 22 September 2023

به گزارش تابناک مازندران ، دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران، ضمن تجلیل از شخصیت شهیدان رجایی و باهنر گفت: تلاش باید بر مبنای اخلاص و کسب رضای خداوند باشد  و باید به سطحی رسید که همانند این  دو عزیز که مخلصانه و با دیدگاه جهادی کار کردند و در این راه به شهادت رسیدند بالاترین پاداش خداوند را به همراه داشته باشد.

دکتر غلامی با اشاره به ویژگی های کارمندان نمونه، گفت: جدا از توان تخصصی، مهارت و دانش ، اخلاق، تعهد کاری، مسئولیت پذیری و تعامل با همکاران نیز  باید از ویژگی های  چشمگیر کارکنان باشد و نبود این خصوصیات در یک کارمند مسیر کاری را به رانت، زد و بند و فساد اداری و مالی منحرف می سازد.

دکتر غلامی گفت: دانشگاه در همه حوزه ها برای ۵ سال آینده برنامه‌ استراتژیک دارد و تلاش ما این است تا بر مبنای این استراتژی که دارای ۱۴ سیاست و بیش از ۲۰۰ هدف راهبردی و ۴۰۰ هدف تخصصی است، فعالیت کنیم.
وی تاکید کرد؛ معیار اصلی انتخاب اعضای هیات رئیسه، اخلاق بوده و از محل این تضمین بدنبال افراد متخصص و متعهد بوده و هستیم.

این مسئول به چالش های ایجاد شده در تأسیس دانشکده علوم پزشکی در غرب استان اشاره کرد و تصریح کرد، هدف ما رفع مشکلات مردم عزیز غرب استان و سهولت در دریافت خدمات بهداشتی درمانی و دسترسی راحت تر به این خدمات بوده است و از ابتدا با این هدف که ساختار سازمان مرکزی این دانشکده زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی مازندران باشد مسئله راه اندازی  دانشکده علوم پزشکی غرب مطرح  گردید. 

وی همچنین به طولانی شدن زمان احداث ساختمان جدید بیمارستان رازی قائمشهر اشاره کرد و افزود: پروژه‌های بیمارستانی مشابه در استان که آغاز عملیات ساخت آن ها با این پروژه همزمان بوده مدت‌هاست که به بهره‌برداری رسیده اند ولی این پروژه طی ۱۷ سال فقط با ۲۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار تنها ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما با اعتبار ویژه ای که در سفر ریاست محترم جمهوری برای این پروژه تخصیص یافت و با حمایت وزارت بهداشت و پیگیری دانشگاه، این مجموعه درمانی با اعتباری بالغ بر۷۰۰۰ میلیارد ریال طی دو سال اخیر تکمیل و تجهیز شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: تلاش ما احداث و اتمام بیمارستان ۱۱۰۰ تختخوابی است که قطعا ثمرات بسیاری در حوزه سلامت استان مازندران دارد و حتی ارائه خدمات بین‌المللی را در پی خواهد داشت.

این مسئول متذکر شد: تمام تلاش ما بر آن است که در خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات حوزه سلامت استان هیچ کوتاهی نشود،البته طبیعی است در مسیر پر فراز و نشیب خدمت اشتباهاتی هم صورت گیرد اما تا زمانی که مسئولیت داریم تلاش خواهیم کرد تا با یاری خداوند متعال در ارائه خدمت به مردم شریف استان خدشه ای وارد نشود و این مسئله را بر خود تکلیف می‌دانیم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار