قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 21 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: در قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان، برادران گرایی حریفان خود را شناختند .

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۴۲ کشتی گیر شرکت کرده اند، محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ابرار آتابایف قهرمان آسیا از ازبکستان کشتی می‌گیرد. حسرت جعفراف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان، ابراهیم السید دارنده مدال برنز المپیک از مصر و لوئیز اورتا سانچز قهرما وزن ۶۰ کیلوگرم المپیک از کوبا نیز در گروه گرایی قرار دارد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که با حضور ۴۶ کشتی گیر برگزار می‌شود، محمدعلی گرایی در دور اول با آدلت تیولیوبایف از روسیه مبارزه می‌کند و در صورت غلبه بر این حریف، در دور دوم با نائو کوزاکا از ژاپن روبرور می‌شود. یونس امره باشار دارنده مدال برنز جهان از ترکیه و آکژول محموداف قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک از قرقیزستان در گروه گرایی قرار دارند.

مسابقات اوزان ۵۵، ۸۲، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم روز‌های ۳۰ و ۳۱ شهریور، مسابقات اوزان ۷۲، ۶۰ و ۹۷ کیلوگرم روز‌های ۳۱ شهریور و اول مهرماه و مسابقات اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم روز‌های جمعه و شنبه اول و دوم مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۳۰ شهریور لغایت ۲ مهرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار