مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا( ع)؛
مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) ظهر امروز در سفر به استان ایلام با حضور در منزل شهید حمزه روشنی از فرماندهان بهداری سپاه امیر المومنین( ع) استان ایلام ، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ 20 September 2023

خانواده‌ی شهدا میراث دار رشادت‌ها، شجاعت‌های دوران دفاع مقدس جوانان امروز هستندبه گزارش تابناک ایلام؛ مرتضی سعیدی‌زاده در دیدار با خانواده این شهید با بیان اینکه شهدا الگوهای بی بدیل برای جامعه هستند، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در استان های مختلف کشور، دیدار با خانواده معظم شهدا است که این امر برگرفته از صفت امام رضا(ع) با عنوان "الصدیق الشهید" است.

وی افزود: امیدواریم همیشه در راه شهیدان حرکت کنیم و منش و رفتار آن ها را الگوی خود قرار دهیم و ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

سعیدی زاده با اشاره به اینکه عشق جوانان به حضرات معصومین(ع) است که نگاه آنان، ایران اسلامی را به رغم همه توطئه‌ها و فشارهای دشمنان حفظ کرده است، افزود: خانواده‌ی معظم شهدا میراث دار رشادت‌ها، شجاعت‌ها و صبوری های دوران هشت سال دفاع مقدس برای جوانان هستند.

وی بیان داشت: ائمه عصمت و طهارت(ع) دارای ویژگی هایی هستند که تنها شهیدان به آن دست پیدا می کنند به هیمن دلیل از شهدا به عنوان ادامه دهنده راه اهل بیت(ع) یاد می شود.

مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع ) گفت: شهیدان در مقام الهی زنده هستند و بر این اساس امکان استعانت از وسعت رحمت الهی و مدیریت جریان زمان را داشته و بر خلاف آنچه تصور می شود، شهدا در گذر زمان باقی می مانند.

مادر شهید روشنی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه 2 فرزند ایشان جانباز هستند، گفت: افتخار میکنم فرزندم حمزه با زبان روزه در حین انتقال مجروحین و شهدا در شهر ایلام براثر بمباران هواپیماهای بعثی در سال 1364 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و خوشحالم که فرزندانم را در مسیر این نظام و انقلاب جانباز و شهید شدند .

در پایان این دیدار مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، ضمن دعوت از خانواده این شهید معزز جهت حضور در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و شرکت در اختتامیه جشنواره های فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در اردیبهشت ماه 1403 ، هدایایی مزین به آستان قدس رضوی و لوح تقدیری نیز به خانواده این شهید والا مقام تقدیم نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار