فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی و توقیف محموله کالای قاچاق از یک شناور باری در بنادر جنوبی استان بوشهر خبر داد و گفت: از این شناور انواع کالاهای قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد تومان کشف شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ 20 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی با بیان اینکه رصد و پایش شناور‌ها در مرز دریایی خلیج فارس و نوار ساحلی استان بوشهر در دستور کار نیرو‌های مرزبانی استان قرار دارد اظهار داشت: در تمام طول ساحلی خلیج‌فارس استان بوشهر نیرو‌های مرزبانی مستقر هستند و به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت‌ها را رصد می‌کنند.

وی کالا‌های فاقد اسناد معتبر قانونی را قاچاق دانست و بیان اینکه قاچاق کالا به زیرساخت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی خسارت وارد می‌کند گفت: در این راستا برخورد قاطع با محموله قاچاق در اولویت برنامه مرزبانی استان بوشهر قرار دارد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی محموله قاچاق از یک شناور در بندر عسلویه خبر داد و تصریح کرد: پایگاه مرزبانی کنگان با اقدامات هدفمند اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند، یک فروند شناور حامل کالای قاچاق را در بندر عسلویه توقیف کنند.

شرفی افزود: مأموران مرزبانی در بررسی دقیق از شناور توقیفی پس از تخلیه کامل بار موفق شدند، ۲۵۰۰ دست انواع پوشاک، انواع لوازم خانگی شامل یخچال فریزر، ماکروفر، دستگاه بخور، انواع لوازم جانبی موبایل، ساعت هوشمند، لوازم آرایشی و بهداشتی، کفش و آلات موسیقی کشف کنند.

وی ارزش محموله کشف شده قاچاق را افزون بر ۲۳ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: در همین راستا سه نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقام قضایی شدند.
منبع/تسنیم

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار