مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد؛
مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی در استان خبر داد و گفت: فعالیت های دریانوردی از فردا تا روز سه شنبه ممنوع است.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ 17 September 2023

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگارتابناک با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه بارشی و خنک از بعد از ظهر امروز به منطقه است.

وی افزود: به تدریج شرایط برای افزایش ابر و مه آلود شدن هوا، کاهش دما، بارندگی و وزش باد (گاهی شدید و در برخی نقاط خیلی شدید)، رعد و برق و در مناطق مستعد احتمال تگرگ تا سه شنبه مهیا است.

دادرس با بیان اینکه از اواخر روز سه شنبه با تضعیف ناپایداری، روند کاهش ابر و افزایش دما تا پایان هفته پیش بینی می‌شود، گفت: طی این مدت گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار و در بعضی نقاط بارندگی و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از امروز تا سه شنبه دمای هوا ۶ تا ۱۰ درجه سلسیوس کاهش پیدا می‌کند، تصریح کرد: بالا آمدن آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر در این مدت پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی جوی و دریایی در استان خبر داد و بیان کرد: فعالیت‌های دریانوردی از فردا تا روز سه شنبه نیز ممنوع است.

دادرس با بیان اینکه هشدار سطح زرد هواشناسی در بخش کشاورزی نیز صادر شده است، ادامه داد: کشاورزان در بخش‌های مختلف اعم از مرغداران، گلخانه داران، شالیکاران و… تمهیدات لازم را در این ایام به عمل آورند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار