معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه موضوع تحول‌گرایی را مدیران در اولویت کاری خود قرار دهند، گفت: دولت تاکیدات فراوانی بر این موضوع دارد، چرا که بحث تحول‌گرایی می‌تواند بسیاری از نارسایی‌ها را درمان و به کارها ثبات بدهد.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ 17 September 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، آیین تودیع و معارفه سرپرستان بهزیستی استان زنجان با حضور عبدالله کرم‌زاده، مسوول مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات سازمان بهزیستی و ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی استانداری زنجان و مسوولان بهزیستی برگزار شد.

در این مراسم ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه دستگاه بهزیستی یک دستگاه بسیار مهم با وظایف و ماموریت‌ها متنوع است، اظهار کرد: کارکنان این سازمان وظیفه مقدسی بر عهده دارند و با جان دل به وظایف خود در قبال جامعه هدف انجام خدمت می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان به نقش این سازمان در قبال افرادی که به سبب آسیب‌های اجتماعی دچار مشکل شده‌اند اشاره کرد و گفت: بهزیستی یکی از مهمترین دستگاه‌های اجرایی است که در شناخت مسأله و حل آن مداخله می‌کند.

وی با اشاره به موضوع مهم تحول‌گرایی که این موضوع جزو سیاست‌های دولت نیز است، ادامه داد: موضوع تحول‌گرایی را مدیران باید در اولویت کاری خود بگنجانند ضمن اینکه در اسناد مختلف دولت تاکیدات فراوانی بر این موضوع کرده است، چرا که بحث تحول‌گرایی می‌تواند بسیاری از نارسایی‌ها را درمان و به کار‌ها ثبات بدهد.

رفیعی با اشاره به اینکه علاوه‌بر موضوع تحول‌گرایی بحث تحول فرایندی، تحول اجتماعی و تحول نهادی کمک می‌کند تا ماموریت‌ها را به نحو احسن انجام بدهیم، ادامه داد: بحث بهره‌وری هم مهم است که باید به آن توجه جدی شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه با استفاده از روش‌های خلاقانه و روش‌های نو و یا هر آنچه که برای افزایش بهره‌وری لازم است را باید به کار بگیریم، اضافه کرد: همچنین استفاده از ظرفیت مردمی در انجام کار‌ها که هم در میدان هستند و هم دارای انگیزه می‌باشند بسیار مهم است و این موضوع در دستگاه بهزیستی بیشتر نمود دارد.

وی همچنین به بحث تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و افزود: تلاش برای جلب رضایت حداکثری و برخورد شایسته با جامعه هدف در اولویت کارکنان این سازمان بیش از پیش باشد.

رفیعی همچنین موضوع اشتغال جامعه هدف به ویژه معلولین را مهم دانست و گفت: مناسب‌سازی معابر هم یکی از مطالبات این قشر است که باید این موضوع هم مورد توجه سازمان قرار بگیرد.

در پایان این برنامه از خدمات و فعالیت‌های نعمت ملکی سرپرست سابق بهزیستی قدردانی و روح‌الله خدابنده‌لو به عنوان سرپرست جدید سازمان بهزیستی استان زنجان معارفه شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار