مدیرکل اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به آمار تردد خودروها طی تعطیلات گذشته، گفت: بنا بر آمار اعلام شده از 20 تا 25 شهریورماه 171 هزار و 345 خودرو از استان‌های دیگر وارد چهارمحال وبختیاری شده است.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ 17 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، روح‌الله غلامی امروز با اشاره به آمار تردد خودرو‌ها طی تعطیلات گذشته، گفت: هوای خنک و طبیعت زیبای چهارمحال و بختیاری همیشه سبب شده است که مسافران در ایام تعطیل این استان را برای مسافرت و تفرج انتخاب کنند، لذا بنا بر آمار اعلام شده از ۲۰ تا ۲۵ شهریورماه ۱۷۱ هزار و ۳۴۵ خودرو از استان‌های دیگر وارد چهارمحال وبختیاری شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، افزود: بیشترین پلاک‌های مشاهده شده در استان مربوط به استان اصفهان با ۸۳ هزار و ۳۹۵ معادل ۲۶.۸۸ درصد و کمترین آمار مربوط به استان ایلام با ۱۲۶ تعداد معادل ۰.۰۴ درصد بود.

وی ادامه داد: پر ترددترین محور استان در این ایام محور شهرکرد به فرخشهر اعلام شده است.

غلامی با بیان اینکه سه هزار و ۶۵۰ زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوس چهارمحال وبختیاری جا به جا شده‌اند، بیان کرد: با وجود ورود این حجم مسافر به استان ۵۲ دستگاه از ناوگان عمومی استان در خدمت زائران امام رئوف قرار گرفت و یک هزار و ۸۲۵ زائر به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع می‌توان گفت از ۱۸ تا ۲۵ شهریورماه ۱۰۴ ناوگان عمومی سه هزار و ۶۵۰ زائر را جابه‌جا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار