امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : امروز دشمن به دلیل ضعف در اعمال نفوذ، ناچار شده از طریق جنگ ترکیبی پرهزینه، برای برخورد با دولت‌های استقلال طلب دنیا اقدام کند.
کد خبر: ۱۱۲۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰ 15 September 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار افزود : دشمنان اسلام می‌خواستند نور امامت را خاموش کنند و امام حسین (ع) را غریب و تنها در کربلا به شهادت رساندند، اما با شهادت آن حضرت، فضای تبلیغی گمراه کننده آنان برملا شد، فصل بیداری در امت اسلامی ایجاد شد.

وی گفت : ۴۵ سال است دشمنان، علیه جمهوری اسلامی برنامه ریزی و هزینه‌های میلیارد دلاری می‌کنند، علیه امنیت ما اقدام می‌کنند، جنگ سخت، نیمه سخت و نرم به راه انداختند، اما روز به روز جمهوری اسلامی قوی‌تر از گذشته شده و می‌شود، آن قدرت‌هایی که تصمیم می‌گرفتند که چگونه جمهوری اسلامی را نابود کنند و چه حکومتی را جایگزین آن کنند، خودشان در کجا قرار دارند.

امام جمعه ایلام ادامه داد : امروز دشمن به دلیل ضعف در اعمال نفوذ در کشور‌های دنیا، ناچار شده از طریق جنگ ترکیبی پرهزینه برای برخورد با دولت‌های استقلال طلب دنیا اقدام کند، اما باز کاری از پیش نمی‌برد، شکست در سوریه و عراق و فرار مفتضحانه او از افغانستان را دیدیم، باید گفت که امروز دشمن ضعیف‌تر از گذشته شده است.

وی گفت : سال گذشته کسانی که می‌خواستند جمهوری اسلامی را نابود کنند ۱۶ پرچم را با خودشان آورده بودند و با خودشان درگیر شدند که کدام یک نقش فرماندهی را برای نابودی جمهوری اسلامی ایفا کنند، جوانان ما بدانند که دشمن دشمن است، تبلیغ میکند و مزدبگیران آنان پول می‌گیرند که علیه جمهوری اسلامی تبلیغ کنند، فریب این‌ها را نخورند.

 حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار مطرح کرد : رجزخوانی دشمنان نشان دهنده ضعف و عجز آنان در برابر نظام اسلامی است./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار