قزوین - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری قزوین گفت: مشکلی برای بازگشت آن دسته از زائرین استان که به مناسبت شهادت حضرت امام رضا (ع) به مشهد مقدس سفر کرده اند،‌ نداریم.
کد خبر: ۱۱۲۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰ 15 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، علیرضا معیری پور تصریح کرد: این اداره کل بلافاصله پس از طرح اربعین حسینی و از ۲۱ شهریور ماه جاری طرح اعزام زائران قزوینی به شهر مقدس مشهد را کلید زد.

وی با اشاره به اینکه تا روز گذشته بیش از یک هزار زائر قزوینی توسط ۲۲ دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس انتقال داده شده اند، افزود: در حال حاضر نیز طرح عملیات بازگشت این زائران در حوزه معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری استان به مرحله اجرا گذاشته شده است.

به گفته وی، تلاش داریم تا زائران قزوینی که به مشهد مقدس عزیمت کرده اند به طور منظم امکان بازگشت به محل سکونت خود در استان را داشته باشند.

معیری پور خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین همانند طرح اربعین حسینی در پایانه حمل مسافر این استان کشیک‌های دائمی را مستقر کرده و میز خدمت نیز از صبح تا شب به زائران خدمات رسانی می‌کند.

وی یادآور شد: معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری استان تا جایی که نیاز زائران باشد ظرفیت اتوبوس‌ها را برای بازگشت آنان از مشهد فراهم خواهد کرد.

این مسوول راهداری خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال بیشتر زائران، تیم‌های ایمنی و ترافیک این اداره کل برای سلامت ناوگان اعزامی به مشهد مقدس در پایانه‌ها مستقر بوده تا عملکرد مدیران فنی را در این خصوص مورد بررسی قرار دهند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار