مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌جنوبی گفت: با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان،۱۳ هزار و ۸۵ زائر رضوی به مشهد مقدس منتقل شدند.
کد خبر: ۱۱۲۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲ 15 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، اسدلله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: از مبادی شهرستان‌های استان با انجام ۴۶۴ سفر، ۱۳ هزار و ۸۵ زائر رضوی توسط ناوگان حمل و نقل مسافر به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به ایام پایانی ماه صفر که مقارن با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) است همه ساله زائران حرم مطهر رضوی از خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همکاری انجمن‌های صنفی، شرکت‌ها و رانندگان، مالکان و رانندگان سخت کوش استان از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب‌تر به زائران حرم رضوی استفاده می‌کند.

جلال زاده افزود: مسافران می‌توانند برای دریافت بلیت برگشت با ناوگان اتوبوسی به استان نیز به وب سایت‌های شرکت‌های حمل و نقل مسافر به نشانی سفر ۷۲۴ و www.payaneh.ir مراجعه کنند.

این مقام مسوول اضافه کرد: مسافران می‌توانند هرگونه تخلف مشاهده از سوی شرکت‌های حمل و نقل را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۴۱ و ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ اطلاع رسانی کنند تا اقدام لازم صورت گیرد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار