رئیس جهاد کشاورزی گیلان عنوان کرد
رئیس جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه شناسایی بازارهای عرضه محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی انجام می شود، گفت: بازاریابی و تعیین مراکز ویژه برای خرید سبزی و صیفی از کشاورزان و عرضه آن به بازارهای هدف نیز در دستور کار سازمان تعاون روستایی استان است.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ 14 September 2023

صالح محمدی در گفت وگو با تابناک گیلان، با اشاره به تکلیف سازمان تعاون روستایی استان گیلان نسبت به ایجاد بازارچه های عرضه محصولات کشاورزی، اظهار کرد: با توجه به سیاست های توسعه کشت دوم در استان، سازمان جهاد کشاورزی تکلیف خرید و فروش محصولات کشاورزی و عرضه آن به بازارهای هدف را به سازمان تعاون روستایی استان در راستای وظایف آن واگذار کرده است.

وی با بیان اینکه شناسایی بازارهای عرضه محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی انجام می شود، گفت: خرید و فروش محصولات کشاورزی مهم گیلان از جمله برنج، چای ، کیوی، زیتون، گل گاوزبان، فندق، تولیدات شیلاتی، گل و گیاه زینتی و محصولات کشت دوم براساس نیاز مناطق مختلف کشور انجام می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان بازاریابی و تعیین مراکز ویژه برای خرید سبزی و صیفی از کشاورزان و عرضه آن به بازارهای هدف را نیز در دستور کار سازمان تعاون روستایی استان دانست و اضافه کرد: محصولات کشاورزی کشت دوم با محوریت سبزی و صیفی هم در بازارهای داخل استان و هم در سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به فروش می رسد.

محمدی با اشاره به نقش سازمان تعاون روستایی در توسعه کشت دوم، یادآور شد: سازمان تعاون روستایی با در اختیار داشتن انبارها و مراکز شرکت های تعاونی، می تواند به این امر کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار