علی نجفی فرمانده سپاه شهرستان نکا به همراه حجت الاسلام والمسلمین رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران و میلاد محمد‌زاده فرمانده حوزه شهری بسیج خیبر با حضور در منزل پدری شهیده رقیه حسین‌زاده، دیدار، گفتگو و از پدر، مادر و ساير بازماندگان این شهیده دلجویی کردند.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹ 13 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، علی نجفی فرمانده سپاه شهرستان نکا به همراه حجت الاسلام والمسلمین رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران و میلاد محمد‌زاده فرمانده حوزه شهری بسیج خیبر با حضور در منزل پدری شهیده رقیه حسین‌زاده، دیدار، گفتگو و از پدر، مادر و ساير بازماندگان این شهیده دلجویی کردند.

 

 

دیدار نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا مازندران و فرمانده سپاه شهرستان نکا با خانواده شهیده رقیه حسین‌زاده  

نجفی در این دیدار به فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا اشاره کرد و گفت: عمل به سیره شهدا و گام‌ نهادن در مسیر آرمان‌های شهدا وظیفه یکایک ماست که باید به آن جامه عمل بپوشانیم.

 

دیدار نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا مازندران و فرمانده سپاه شهرستان نکا با خانواده شهیده رقیه حسین‌زاده  

در این دیدار پدر این شهیده والامقام و مادر شهیده رقیه حسین‌زاده خاطراتی را از دوران زندگی وی بازگو کرده و از حضور فرمانده سپاه شهرستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران و محمد‌زاده فرمانده حوزه شهری بسیج خیبر در منزل وی که تسکین و تسلی قلبشان بوده‌اند قدردانی کردند‌.

گفتنی است شهیده رقیه حسین در انفجار تروریستی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت لبنان به شهادت رسید.
روحش شاد و یادش گرامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار