با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران و فرمانده سپاه شهرستان نکا؛
با تلاش و پیگیری پایگاه بسیج شهید دلاور ولیجی محله؛ با عنایت ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همت خَیِّرین، ۸ قلم کالای اساسی جهیزیه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، علی نجفی فرمانده سپاه شهرستان نکا و سروان محمدزاده فرمانده حوزه شهری خِیبَر به نوعروس نیازمند در این روستا اهداء گردید.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶ 13 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، با تلاش و پیگیری پایگاه بسیج شهید دلاور ولیجی محله؛ با عنایت ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همت خَیِّرین، ۸ قلم کالای اساسی جهیزیه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، علی نجفی فرمانده سپاه شهرستان نکا و سروان محمدزاده فرمانده حوزه شهری خِیبَر به نوعروس نیازمند در این روستا اهداء گردید.

 

۸ قلم کالای اساسی به نوعروسان روستای ولیجی محله نکا اهدا شد  

فرمانده سپاه شهرستان نکا در این مراسم گفت: بسیج همانطور که در همه زمینه‌ها همچون مسائل فرهنگی، سازندگی و دفاعی حضور و در خط مقدم بوده، در بحث معیشت مردم و ترویج ازدواج آسان نیز «کمک به نیازمندان» را جزو وظیفه خود می‌داند.

وی افزود: این اقدام که به یکی از برنامه‌های ثابت و دنباله دار سپاه شهرستان تبدیل شده، در راستای اجرایی کردن دستورات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای در نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی مشترک است.

 

۸ قلم کالای اساسی به نوعروسان روستای ولیجی محله نکا اهدا شد  

نجفی بیان کرد: برنامه ریزی برای اهدای جهیزیه به دیگر نوعروسان واجد شرایط شهرستان در حال انجام است و روند حمایت از زوج‌های جوان به طور مستمر ادامه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا نیز در سخنانی گفت: کسی که به قرآن کریم و عترت پیامبر(ص) تمسک جوید دنیا و آخرتش تضمین خواهد شد.

حجت‌الاسلام رعایتی افزود: صداقت، تفاهم در زندگی، ساده زیستی، حفظ کرامت یکدیگر، احترام و محبت ورزی و توجه به همسر در کلیه مراحل زندگی از توصیه‌های دین مبین اسلام برای استحکام و مودت بیشتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار