مدیرعامل‌ سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: امسال نیز مشابه سنوات گذشته سازمان فاوا غرفه هایی با حضور اپراتور های ایرانسل ، همراه اول و تعمیرات موبایل در عرصه میدان شهدا برپا می کند.
کد خبر: ۱۱۲۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲ 12 September 2023

به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا سمیعی در خصوص اقدامات سازمان فاوا در دهه پایانی صفر اظهار کرد: امسال تعامل گسترده‌ای با معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد برقرار کرده‌ایم تا اقداماتی که آنها برنامه ریزی کردند را در سامانه های مورد نظر عملیاتی کنیم.

وی افزود: به موازات این تعامل از ظرفیت‌های نمایشگرها در سطح شهر جهت اطلاع رسانی‌های لازم به زائران استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل‌ سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به برپایی غرفه در عرصه میدان شهدا، گفت: غرفه های اپراتور های ایرانسل و همراه اول و تعمیرات موبایل از جمله این موارد است.

وی تاکید کرد: در روزهای پایانی صفر مسابقه‌ای به صورت روزانه در اپلیکیشن شهر من برگزار می‌شود که به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جایزه داده خواهد شد.

مدیرعامل‌ سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به دیگر اقدامات اضافه کرد: همچنین در عرصه میدان شهدا مکانی برای نصب اپلیکیشن شهر من و راهنمای استفاده از آن در نظر گرفته شده است و همچنین محلی برای شارژ موبایل زائران نیز پیش بینی شده است.

وی با اشاره به نصب ایستگاه های شارژ من کارت در عرصه میدان شهدا، تاکید کرد: در نقشه همراه مشهد سعی کردیم لیست مکان‌هایی همچون مراکز ارزاق عمومی، مراکز اسکان، پارکینگ‌های موقت، سرویس بهداشتی و ... را بروز رسانی کنیم و با هماهنگی معاونت فرهنگی سامانه اسکان اضطراری جهت رفاه حال زائران در حال آماده‌سازی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار