معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بیان داشت : تسهیلات کشاورزی باید برنامه محور باشد تا از انحراف آنها جلوگیری شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 12 September 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ شهریار عباسی افزود : با بررسی های لازم تعاونی های غیر فعال حذف و تعاونی های فعال جایگزین می شوند. 

وی گفت : نیاز است مردم در جریان سود و زیان تعاونی ها قرار بگیرند و اطلاع رسانی لازم به عامه مردم شکل بگیرد، شائبه هایی پیش می آید که نیازمند شفاف سازی و باید همه ساله وضعیت سود و زیان تعاونی بصورت شفاف اعلام شود.

عباسی ادامه داد : در بحث تولید گندم استان ایلام در مقایسه با سالهای قبل رکورد زد و بیش از ۳۲۰هرار تن گندم برداشت شد، در این خصوص تعاون روستایی استان در جمع آوری و خرید گندم نقش ارزنده ای ایفا کرد و نیازمند تداوم فعالیت در راستای حمایت از کشاورزان هستیم.

وی مطرح کرد : با برند سازی و توسعه زیرساخت ها و بازارچه فروشگاه تعاون روستایی با عرضه مستقیم و ارگانیک محصولات تولیدی می توان از کشاورزان حمایت کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از تعاون روستایی استان خواست تا در بحث احداث سردخانه، قطعه بندیی، بسته بندی مرغ در استان فعال‌تر ظاهر شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار