تفاهم‌نامه طرح مدد (مهارت و درآمد دانشجویی) بین پنج دانشگاه کشور از جمله دانشگاه تفرش در محل ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بین سهیل واشقانی فراهانی رئیس دانشگاه تفرش و مصطفی قلم چی خیر و طراح طرح مدد، مبادله شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ 11 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی،مصطفی قلم چی (خیر و طراح طرح مدد)، در آئین مبادله تفاهم نامه طرح مدد با دانشگاه‌های ایلام، تفرش، خلیج فارس، شهید مدنی آذربایجان و گیلان هدف از اجرای این طرح را ضرورت تشویق دانشجویان به امر مهارت آموزی و ایجاد کسب و کار ارزان عنوان کرد.


وی افزود: پس از اجرای موفقیت آمیز طرح مدد در دانشگاه خوارزمی (از سال 1399) و توسعه این طرح در دو دانشگاه نیشابور و صنعتی شاهرود در سال 1401، توسعه مجدد این طرح در دو دانشگاه یاسوج و مراغه در بهار سال 1402، پیوستن پنج دانشگاه ایلام، تفرش، خلیج فارس، شهید مدنی آذربایجان و گیلان در این جلسه با امضای تفاهم نامه فیمابین، بنابراین طرح مدد (مهارت و درآمد دانشجویی) در ده دانشگاه دولتی اقصی نقاط کشور اجرایی شده است.


گفتنی است طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد)، با هدف تسهیل‌گری اشتغال دانشجویان، در دو حوزه مهارت آموزی و اجرایی کردن ایده‌های کسب و کار ارزان دانشجویی، به‌عنوان همکار بنیادهای خیرین حامی دانشگاه‌ها، فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار