رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ضمن هشدار به مدیرکل آب و فاضلاب استان، گفت: تامین آب شرب شهروندان جاجرم باید طی یک ماه به نتیجه برسد.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ 11 September 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی و به نقل از مهر، حجت الاسلام رضا براتی زاده صبح دو شنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: دستگاه قضائی در خصوص ضرورت رفع مشکلات، ساماندهی و ترمیم منابع تأمین و خطوط انتقال آب شرب جاجرم ورود کرده است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: متأسفانه در جریان بارش‌های شدید طی ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۲ در شهرستان جاجرم، خسارات متعددی به زیرساخت‌های این شهرستان از جمله منابع تأمین و خطوط انتقال آب از قنات تنگه گزی به مخزن شهر وارد شد.

وی افزود: انتقال آب از منبع تأمین اولیه آب شرب، حفر چند حلقه چاه نیز به عنوان منابع جایگزین در دستور کار قرار گرفت، ولی این پیش بینی و اقدام هم نتوانست از لحاظ کمی و کیفی پاسخگوی نیاز این شهرستان در این حوزه باشد.

براتی زاده با اشاره به مکاتبات عدیده انجام شده و عدم توفیق در کسب نتیجه مطلوب، از عزم جدی دستگاه قضائی در تداوم روند پیگیری این موضوع خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر با هدر رفت منابع تأمین اولیه آب حاصل از قنات تنگه گزی انتظار می‌رود مسؤولان هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی و ترمیم خطوط انتقال آب از همان منبع تأمین اولیه اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه ضمن هشدار به مدیر عامل آب و فاضلاب استان در خصوص عواقب و پیامد‌های عدم اجرای این دستور در موعد پیش بینی شده، به دادستان عمومی و انقلاب جاجرم مأموریت داد این موضوع را در موعد مقرر پیگیری و نتیجه را جهت اقدام قانونی لازم به حوزه ریاست دستگاه قضائی در استان گزارش کند.

براتی زاده اظهار کرد: قطعاً با هر گونه قصور یا تقصیر و یا مصادیق ترک فعل از سوی مدیران اجرایی در این حوزه طبق ضوابط و مقررات قانونی برخورد خواهد شد ۰

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار