نماینده ولی فقیه در استان ؛
امام جمعه ایلام گفت: خادمی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در ارائه خدمت به زوار حسینی در اربعین 1402 قابل تقدیر است.
کد خبر: ۱۱۲۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 11 September 2023

به گزارش تابناک ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز دوشنبه در دیدار با سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام و جمعی از کارکنان این مدیریت با اشاره به اینکه اربعین فرصتی برای خدمت زائران اربعین بوده است،اظهار داشت : خدمت به زائران اربعین یک توفیق ارزشمند بوده که خداوند نصیب هر بنده ای نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه موقعیتی که ما در آن قرار داریم یک فرصت مغتنم برای خدمتگزاری است ، افزود:وقتی خداوند ما را در جایگاه خدمت قرار می‌دهد، باید در مسیر خدمت به مردم تلاش کنیم و قطعا خدمتگزاری صادقانه ، دعای خیر بیماران رابدنبال خواهد داشت که می تواند هم دنیا و هم آخرت شما را تضمین نماید.

نماینده ولی فقیه در استان، با توجه به اینکه نقش مدیریت درمان تامین اجتماعی در جامعه حساس و تاثیرگذار است ، بیان داشت : سازمان تامین اجتماعی باید در بین جامعه هدف خود خوش‌بینی و امید آفرینی تزریق نماید و تکریم ارباب رجوع را همواره باید در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه ساخت کلینیک در شهرستان های استان بسیار ارزشمند است، یادآور شد : پروژه در درست اقدام مدیریت درمان تامین اجتماعی قابل توجه هستند که جهت ساخت و تکمیل انها نیازمند رایزنی و پیگیری در مرکز است.

امام جمعه ایلام اشاره به اینکه استان ایلام از محرومیت رنج می‌برد و تردد بیماران برای درمان به استان های همجوار نیز دشوار است ، افزود: احداث و تکمیل طرح های مدیریت تامین اجتماعی برای استان ضروری است که می بایست با مدیریت جهادی این طرح ها در سریع تر زمان به سرانجام برسند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت درمان تامین اجتماعی استان، اظهار داشت: پایگاه سلامت مدیریت درمان تامین اجتماعی امسال کار خود را در دوم شهریور ماه آغاز تا 18 شهریور ماه بصورت شبانه روزی و رایگان به زوار و خادمین اربعین حسینی ارائه خدمت نمود.

دکتر هادی صبور یادآور شد: این مرکز در مدت زمان فعالیت خود حدود 26 هزار خدمت به زوار حسینی و خادمین حسینی دربخش های پزشک عمومی و متخصص، آزمایشگاه، تزریقات خواهران و برادران، اتاق سرد مخصوص گرما زدگی، داروخانه، تزریقات و پانسمان، سرم تراپی و دندانپزشکی ارائه نمود .

وی به آخرین وضعیت درمانگاه مدیریت درمان تامین اجتماعی مهران اشاره کرد و گفت: روند نصب تجهیزات درمانگاه مهران در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی جهت ارائه خدمت به جامعه هدف مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

دکتر صبور افزود: درمانگاه آبدانان تشکیلات آن آماده شده و زمین و ساختمان آن نیز انتخاب گردید و در مرحله طی روند اداری برای خرید ساختمان می باشد .

وی با اشاره به درمانگاه دره شهر یادآور شد : زمین این درمانگاه خریداری شده و در مرحله طراحی و اخذ نقشه احداث می باشد .

دکتر صبور با بیان اینکه برای ساخت درمانگاه سرابله در شهرستان‌ چرداول چند زمین معرفی شده افزود: پس از انتخاب زمین توسط سازمان ، زمینه شروع به کار این درمانگاه نیز فراهم خواهد شد.

وی افزود : در شهر ایلام نیز نقشه و طراحی ساخت درمانگاه شماره 2 در مساحت 2600 متر آماده و پیمانکار آن نیز مشخص شده که بزودی احداث آن آغاز خواهد شد .

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام یادآور شد :از فرودین و تا مردادماه سال جاری بیش از 546 هزار مورد خدمت به بیمه شدگان  مراکز درمانی مستقر در شهر ایلام و دهلران ارائه شده است ./م

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار