مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: این اداره کل در ایام اربعین امسال به حدود یک هزار و ۹۰۰ زائر خدمات دهی داشته است.
کد خبر: ۱۱۲۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 11 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسین نورعلیوند  اظهار کرد: این اداره کل ایام اربعین امسال مسئولیت ساماندهی زائران گمشده و در کنار آن، ارائه خدمات توانبخشی، تعمیر وسایل توانبخشی زائران، جابجائی زائران با ویلچر و تحویل وسایل گمشده زائران را انجام داده است.

وی با ذکر اینکه خدمات دهی این اداره کل در قالب موکب خادمین سیدالشهدا(ع) ارائه شده، ادامه داد: در این مدت و به همت کارکنان و مددکاران بهزیستی ۲۳۰ زائر گمشده ساماندهی و ۱۲ زائر دارای معلولیت و سالمند به آسایشگاه و مراکز نگهداری این اداره کل ارجاع داده شدند.

نورعلیوند انجام ۱۵۷ مورد خدمت در قالب تعمیر ویلچر و سایر وسائل توانبخشی، تحویل ۱۲۵مورد مدارک هویتی گمشده زائران به پست جهت ساماندهی، تحویل ۱۳۵ کوله و ساک جامانده از زائران و بازگرداندن تاکنون ۲۰ مورد به صاحبان آنها، انجام ۸۵۰مورد جابجایی زائران با ویلچر، کمک به ۲۴ زائر در راه مانده و پذیرش ۲۷۲مورد خودرو زائران برای پارک در محوطه بهزیستی مهران را از دیگر خدمات این اداره کل در ایام اربعین امسال برشمرد.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام، استقرار تیم های اورژانس اجتماعی و ارائه خدمات مشاوره و مددکاری، توزیع اقلام تبلیغی و اقامه نماز جماعت با حضور زائران را از دیگر فعالیتها موکب این اداره کل در مرز مهران برشمرد.

به گفته وی، امسال از ظرفیت مردم و موسسه های زیر مجموعه در کنار کارکنان ادارات بهزیستی سراسر استان که داوطلب ارایه خدمت به زائران در مرز مهران بوده استفاده شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار