مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بالغ یک هزار و ۴۰۰ دبیر و هنرآموز پس از طی مراحل قانونی ارزیابی تکمیلی به مجموعه تعلیم و تربیت استان خواهند پیوست.
کد خبر: ۱۱۲۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳ 10 September 2023

مسعود حمیدی نژاد بعد از ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: بر اساس پایش صورت گرفته تاکنون بالغ بر ۹۹ هزار و ۴۵۳ دانش آموز بدو ورود به پایه اول در استان خوزستان در مدارس ابتدایی فرآیند ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به روند ثبت نام و توزیع کتب درسی در استان تاکید کرد: در تأمین کتاب‌های درسی به هیچ وجه کمبودی وجود ندارد و تا قبل از آغاز مهرماه همه کتب دانش آموزان در سطح مناطق و نواحی توزیع خواهد شد.

حمیدی نژاد در عین حال با اظهار اینکه در آزمون استخدامی جدید بالغ بر ۲ هزار و ۵۷۸ داوطلب به به صورت چند برابر ظرفیت به مرحله مصاحبه دعوت و در فرآیند ارزیابی تکمیلی دعوت شده‌اند؛ اظهار کرد: از این تعداد داوطلب بالغ یک هزار و ۴۰۰ دبیر و هنرآموز پس از طی مراحل قانونی ارزیابی تکمیلی و گزینش عمومی به مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان خواهند پیوست.

وی گفت: نظارت بر روند ثبت نام تا آخرین روز فعالیت‌های ستاد ثبت نام به عنوان یک اولویت راهبردی در ستاد استانی پروژه مهر و ستادهای منطقه‌ای و شهرستانی در دستور کار قرار دارد و بر این اساس همه امکانات و ظرفیت‌های استانی و شهرستانی در راستای کمک به بازگشایی باشکوه مدارس در مهرماه بسیج خواهد شد.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار