نخستین کنگره ملی شعر رضوی با عنوان "حضرت جان" هفدهم مهرماه سال جاری در دلیجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷ 09 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،افزود: این کنگره در بخش‌های "شعر" و "ویژه داستان و اشعار به گویش محلی" با موضوعات سیره رضوی، ترویج اندیشه امامت و ولایت، فرهنگ رضوی در جامعه ایران و ترویج فرهنگ سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه داستان کوتاه باید حداکثر ۸۰۰ کلمه باشد، اظهار کرد: در بخش داستان و اشعار محلی، به نفرات اول تا سوم علاوه بر اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره، به ترتیب مبالغ ۳۰ میلیون، ۲۰ میلیون و ۱۵ میلیون ریال اهد می‌شود.

رضوی بیان کرد: هم چنین سه نفر از برگزیدگان این بخش علاوه بر لوح سپاس، هرکدام مبلغ ۱۰ میلیون ریال دریافت خواهند کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان با بیان اینکه حضور برگزیدگان در کنگره الزامی است، افزود: در صورت عدم حضور برگزیدگان، جوایز به نفر بعدی تعلق خواهد گرفت.

رضوی توضیح داد: حق چاپ اشعار متعلق به دبیرخانه کنگره شعر حضرت جان است و اشعار ارسالی نباید برگزیده کنگره‌های دیگر باشند.

وی گفت: در بخش شعر به نفرات اول تا سوم این کنگره علاوه بر لوح سپاس و تندیس جشنواره به ترتیب مبالغ ۶۰ میلیون، ۴۰ میلیون و ۳۰ میلیون ریال به عنوان جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان افزود: به سه نفر از برگزیدگان این بخش، لوح سپاس و هر کدام مبلغ ۲۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

رضوی با اشاره به اینکه پنجم مهرماه به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار است، ادامه داد: متقاضیان، آثار خود را به دبیرخانه کنگره به نشانی استان مرکزی، شهرستان دلیجان خیابان جانبازان، بلوار جانبازان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان، کد پستی ۳۷۹۱۱۵۴۱۶۳ ارسال کنند.

وی افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن دبیرخانه به شماره ۴۴۲۲۴۷۴۴ ۰۸۶ تماس گرفته و آثار خود را از طریق پیام‌رسان ایتا یا واتس‌اپ به شماره ۰۹۱۸۸۶۶۳۸۹۹ ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار