مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان
تابناک هرمزگان_حجت‌الاسلام محمد ایمانی فرد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه یوم الله ۱۷ شهریور از آشکارترین سند خیانت رژیم پهلوی نسبت به مردم ایران اسلامی است، اظهار داشت: این جنایت از حافظه تاریخی ملت پاک نخواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱ 08 September 2023

به گزارش تابناک هرمزگان،ایمانی فرد گفت: در ان روزگاران مردمی بی دفاع با خط سرخ شهادت مظلومانه خود، روند پیروزی انقلاب اسلامی را تسریع بخشیدند و تاریخ مصرف رژیم دست نشانده رو به افول و اضمحلال گذاشت .

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: یوم الله ۱۷شهریور سرآغاز شکست سیاست های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جنایتکار را یاد آوری می کند.

حجت‌الاسلام ایمانی فرد، با بیان اینکه حضرت امام (ره) سفارش به زنده نگه داشتن این روز می کند، ادامه داد: ۱۷شهریور نقطه عطف تاریخی در انقلاب اسلامی به سمت پیروزی است .

وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت قیام مردم در ۱۷شهریور و شهدای این روز در استان هرمزگان نیز مانند سایر استان های با برنامه های نیز برگزار می شود .

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد : این ایام الهی باید زنده نگه داشته شود تا نسل جدید با ایثار و از خودگذشتگی مردم این مرز و بوم، آگاهی داشته باشند .

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ایمانی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار