معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک‌های جمع آوری شده مدارس استان اردبیل با نظر اولیا به حساب دانش آموزان بی بضاعت همان مدرسه واریز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ 08 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل، جلیل قدیمی اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها هفته آخر شهریورماه در پایگاه‌های شهری و مصلی‌ها و چهارم مهرماه نیز در مدارس استان اردبیل با هدف جلب کمک و مشارکت‌های عموم مردم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید در این دو هفته در رایزنی با آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها شیوه نامه جشن عاطفه‌ها به درستی تبیین و تشریح شده و با برگزاری جلسات مستمر همراهی و همکاری بسیج، آموزش و پرورش و ائمه جمعه را در برگزاری این جشن شاهد باشیم.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: صداوسیما و رسانه‌ها از اعضای این ستاد هستند و با تبلیغ و ترویج امر خداپسندانه کمک به نیازمندان و تأمین بسته‌های تحصیلی دانش آموزان سعی خواهند کرد تا زمینه مشارکت فراگیر مردم را فراهم کنند.

قدیمی بیان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم به ویژه دغدغه خانواده‌های نیازمند در تهیه کیف، کفش، لباس و نوشت افزار فرزندان خودشان انتظار می‌رود با مساعدت خیرین و جمع آوری کمک‌های مردمی بتوانیم تا آغاز سال تحصیلی این نیازمندی‌ها را رفع کنیم.

وی افزود: برخلاف سال‌های گذشته باید مدیران شهرستانی فعال در صف تلاش کنند تا کمک‌های جمع آوری شده در قالب مدارس به حساب دانش آموزان بی بضاعت همان مدرسه واریز شده تا در توزیع آن با مشکل و دغدغه‌ای روبرو نشویم.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: اولیای دانش آموزان نیز در این امر یاریگر مدیران مدارس خواهند بود تا در سریع‌ترین زمان کمک‌های جمع آوری شده در مدارس به حساب دانش آموزان نیازمند واریز شود.
منبع/مهر

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار