فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه راهبرد ایران قوی در دستور کار نیروهای مسلح قرار دارد، گفت: امنیت پایدار در مناطق مرزی کرمانشاه توسط تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله با قدرت تامین می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰ 07 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سردار سرتیپ دوم پاسدارمحسن کریمی با حضور در مناطق مرزی استان کرمانشاه، افزود: رزمندگان تیپ ۷۱ سپاه روح الله استان مرکزی ضمن برخورداری از ایمان راسخ و روحیه جهادی عزمی پولادین برای پیشبرد اهداف و راهبردهای انقلاب اسلامی و به خصوص دفاع از حریم مقدس سرزمین اسلامی و ارزش‌ها را دارند.

سردار کریمی تأکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های مقام معظم رهبری قدرت دفاعی و بازدارندگی منحصر به فرد ایران اسلامی در سطح منطقه و عرصه‌های جهانی به یک الگو تبدیل شده و قدرت دفاعی کشور امروز موجب افتخار، عزت ملت ایران است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاضر در تمام میدان‌های دفاع و پاسداری و گوش به فرمان ولی امر مسلمین است و در میدان‌های نبرد و خدمت به مردم شبانه روز تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تجلیل از عملکرد جهادی و تلاش های ارزنده فرماندهی تیپ ۷۱ سپاه روح الله استان گفت: با مجاهدت‌های شبانه‌روزی رزمندگان تیپ ۷۱ سپاه روح الله علاوه بر تامین امنیت در مرزها و ایجاد امنیت پایدار شاهد اقدامات فرهنگی و محرومیت زدایی ارزنده‌ای در سطح منطقه هستیم که بسیار قابل تقدیر است.

سردار کریمی با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت اعتقادی، معنوی و آمادگی رزم تیپ ۷۱ سپاه روح الله مطلوب است، گفت: تیپ ۷۱ سپاه روح الله با درخشش در عرصه‌های مختلف، امروز از تجربیات ارزشمندی برخوردار است و با وجود داشتن چنین رزمندگانی افتخار می‌کنیم و ملت ایران قدردان سبزپوشان و پاسداران انقلاب هستند.

وی افزود: اکنون به برکت روحیه ولایتمداری و انقلابی در سطح نیروهای مسلح در بالاترین سطح خودکفایی، آمادگی و قدرت رزمی برخوردار هستیم و اجازه هیچ گونه نفوذ را به دشمنان نخواهیم داد و با کوچکترین تهدید برخوردهای سخت و پشیمان کننده خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار